جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده جدید نهاجا منصوب شدند

با موافقت امیر سرلشکر موسوی، جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده جدید نیروی هوایی ارتش منصوب شدند.
کد خبر: ۳۰۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 05September 2018

جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده جدید نهاجا منصوب شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با پیشنهاد امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده و موافقت امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان «حمید واحدی» به سمت جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم خلبان «مهدی هادیان» به سمت معاون هماهنگ کننده این نیرو منصوب شدند.

امیر نصیرزاده طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده قدیم و جدید نیروی هوایی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ عبدالکریم بنی‌طرفی رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دیگر فرماندهان و مسئولین در ستاد نیروی هوایی برگزار شد، خطاب به فرماندهان گفت: این مسئولیتی که بر عهده دارید یک میدان آزمایش بسیار سخت و پرمسئولیت است و ما باید با توکل بر خداوند متعال در این میدان قدم برداریم تا بتوانیم موفق باشیم و این را بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و چه مردان بزرگی در این جایگاه ها بودند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: ما با یک دشمن قسم خورده روبه‌رو هستیم که در ابعاد مختلف سخت، نیمه سخت و نرم به ما تهاجم کرده و در چنین شرایطی باید با تمام قوا پای کار باشیم و شبانه‌روز تلاش کنیم.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری همیشگی در مقابل دشمنان یادآور شد: دشمن درصدد این است که با جنگ نرم و تهدیدات نرم نیروی ما را تحلیل ببرد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه شما فرماندهان رسالت سنگینی بر گردن دارید و باید در این مسیر گام‌های موثر برداریم، اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم که نیروی هوایی با جان و دل کار کند و مهمترین عامل در این راه پرهیز از اشرافی‌گری، افزایش بصیرت، مانوس بودن با قرآن، ولایتمداری و توکل به خداوند متعال است.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های امیر سرتیپ قراباغی معاون هماهنگ کننده سابق نهاجا تقدیر کرد.

گفتنی است، امیر سرتیپ دوم خلبان واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش پیش از این مسئولیت‌هایی همچون، جانشین بازرسی و ایمنی نهاجا، فرماندهی پایگاه شهید فکوری تبریز، و معاونت بازرسی ارتش را بر عهده داشته است. امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان نیز مسئولیت‌هایی همچون جانشینی پایگاه نوژه، فرماندهی پایگاه شهید یاسینی و فرماندهی دانشگاه شهید ستاری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار