اسماعیل کوثری:

هالیوود با فیلم "گلاب "مسائل سال 1388 را نشانه رفته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هالیوود اگر مسایل سال 88 و انتخابات 92 را با دقت رصد کنند و نگاهی منصفانه به آن داشته باشند به طور حتم از تولید این فیلم دست برمی دارند .
کد خبر: ۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴ - 14September 2013

هالیوود با فیلم

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر اینکه آماده سازی و نوشتن یک فیلمنامه حداقل یک سال زمان می برد درباره تولید فیلم "گلاب" گفت: واقعیت این است که هالیوود هیچگاه در جهت منافع ملت ایران حرکت نکرده است و موضع گیری آن همواره بر ضد ایران و فرهنگ ایرانی بوده است.

اسماعیل کوثری تصریح کرد: کسانی که فیلم "گلاب" را در دستور کار خود قرار داده اند در متن فیلم نامه خود تجدید نظر کنند و تحولات اخیر کشور را مد نظر قرا دهند و صحبت های آقای روحانی و چگونگی رای اعتماد به کابینه او را در کنار مسایل سال 88 نمایش دهند.

وی با اشاره به کسانی که به اشتباه یا نخواسته به اغتشاشات سال 88 دامن زدند گفت: این افراد علنا به اشتباه خود اعتراف کردهاند و در حال حاضر خود را حافظ و طرفدار نظام و پیرو ولایت فقیه می دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت امریکا و دست اندرکاران هالیوود اگر مسایل سال 88 وانتخابات 92 را با دقت رصد کنند و نگاهی منصفانه به آن داشته باشند به طور حتم از تولید این فیلم دست برمی دارند .

نظر شما
پربیننده ها