اسماعیل کوثری:

قصد بی بی سی راه اندازی جنگ روانی علیه ایران است

ملت سوریه برای مقابله با خارجیانی که در کشورشان می جنگند به اندازه کافی انگیزه دارد و این انگیزه به حدی زیاد است که احتیاجی برای حضور نیروهای سپاه نیست.
کد خبر: ۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ - 15September 2013

قصد بی بی سی راه اندازی جنگ روانی علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش برخی برنامه ها از بنگاه سخن پراکنی بی بی سی گفت: بی بی سی سابقه درازی در راه اندازی جنگ روانی دارد و همه دنیا نیز روش این رسانه را به خوبی می شناسند. دروغ گویی رویکرد کاری و رسانه ای در این بنگاه سخن پراکنی است. بی بی سی می خواهد که با این گونه تصویر سازی ها علیه ایران جنگ روانی به راه بیاندازد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اظهارات بی بی سی در مورد دخالت سپاه پاسداران در جنگ سوریه صحت ندارد، نیروهای ارتش و مردمی سوریه که با شورشیان می جنگند این مطلب را تایید می کنند. اقدامات شورشیان به خاطر حمایت آمریکا، اسرائیل، قطر و ترکیه است و اکثرنیروهایی که علیه کشور سوریه می جنگند خارجی هستند.

وی تصریح کرد: ملت سوریه برای مقابله با خارجیانی که در کشورشان می جنگند به اندازه کافی انگیزه دارد و این انگیزه به حدی زیاد است که احتیاجی برای حضور نیروهای سپاه برای مقابله با معارضان در این کشور نیست.

کوثری خاطرنشان کرد: ما نیروی نظامی به سوریه نمیفرستیم. تنها کاری که ما می توانیم بکنیم این است که تجربههای خود را به سوریه انتقال دهیم. سوریه برای مقابله با آشوبگران نیازی به نیروهای سپاه پاسداران ندارد. کمک ما به سوریه فقط انتقال تجربه در بعد مسائل سیاسی و طراحی های نظامی است و به همین دو مورد خلاصه می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار