بدرقه شهدا تا بهشت ۲۷/ رحیمی در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس:

بدخواهان نظام امروز را فراموش نخواهند کرد/ شهدا حافظان اصلی انقلاب هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر 135 شهید دفاع مقدس، گفت: دشمنان حماسه آفرینی امروز ملت ما را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۰۸۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 13September 2018

بدخواهان نظام امروز را فراموش نخواهند کرد/ شهدا حافظان اصلی انقلاب هستندعلیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر 135 شهید دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: امروز بیشترین حاضرین در این مراسم جوانانی هستند که دوران دفاع مقدس را به چشم ندیده اند، اما عشق و محبت آنها به شهدا چنان فزونی دارد که ما که دفاع مقدس را درک کرده ایم به آنها غلطه می خوریم.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به ایثارگری و از خودگذشتی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس افزود: هرگاه هجمه های دشمنان به کشور ما افزایش پیدا میکند، این شهدا هستند که خود را به میدان می رسانند تا بار دیگر توطئه های بیگانگان خنثی شود؛ باید باور داشته باشیم که شهدا معجزه میکنند.

رحیمی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: مسوولانی که به در این مراسم معنوی حضور پیدا میکنند، نباید به طور مقطعی احساساتی شوند و تنها در مدت زمان کوتاهی دنباله رو راه شهدا باشند، بلکه باید در طول سال تحت هر شرایطی مطیع رهنمودهای شهدا و امام شهدا باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شهدای ما زنده شوند دوباره برای دفاع از آرمان های انقلاب باعث دشمنان نبرد میکنند تا به شهادت برسند، تصریح کرد: اگر سبک زندگی های مسولان و مردم به سبک زندگی شهدا نزدیک تر شود، قطعا خیلی از معضلات جاری کشور کاهش پیدا میکند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان با خدمترسانی به مردم باید ثابت کنند که نسبت به ارزش های دفاع مقدس پایبند هستند، گفت: سخنرانی بدون عمل برخی مسوولان نمیتواند دردی از دردهای مردم کم کند؛ لذا باید شعارهای رنگارنگ و فریبنده را کنار کنار گذاشت و فقط برای بهبود وضعیت معیشتی مردم کار کرد.

رحیمی در ادامه با اشاره اقدامات ضدایرانی گروهک و حزب های معاند جمهوری اسلامی تصریح کرد: موشک های سپاه پاسداران به مقعر حزب دموکرات کردستان عراق تنها گوشه ای از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و حاوی پیامی برای تمام بدخواهان نظام بود. امروز دشمنان به خوبی دریافته اند که کوچکترین اقدام ضدایرانی آنها بدون جواب نخواهند بود.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد ایران در برجام به جهان ثابت کرد که ما کشوری متمدن و اهل تعامل سازنده هستیم، گفت: نیت ما در توافق برجام رفع موانعی بود که آمریکایی ها برای ما ایجاد کرده بودند، اما به مرور زمان نه تنها طرف های اروپایی بلکه تمام کشورهایی که به نحوی با آمریکا رابطه ای خوب دارند، متوجه کارشکنی و عدم حسن نیت ترامپ شدند.

وی در پایان تنها راه برون رفت از مشکلات جاری کشور را نگاه به تجربیات دوران دفاع مقدس و به کار گیری از ظرفیت های بالقوه داخلی عنوان کرد و گفت: شهدا به عنوان نقطه اشتراک تمام جناح ها اعم از اصولگرا و اصلاح طلب به ما نشان دادند که آمریکا بزرگترین دشمن کشورماست؛ قطعا تعامل و گفتگو با بیگانگان مورد تایید شهدا نیست.

انتهای پیام/ 151

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
نمایندگان وظیفه دارند، همانگونه که شهدا برای کشور و ناموسشان عاشقانه دفاع کردند، از ناموس و کشورشان دفاع کنند. کشور باید پیشرفت کند، تولید و کارخانجات باید خودکفا شوند تا وابسته ی این و آن نبود، باید اشتغال باشد تا مردم استانها نسبت به تعهد نمایندگانشان در گسترش و ابادانی شهرها و روستاها دید مثبت داشته باشد. شهدا رفتند تا ناموس و کشور بماند، ناموس داری و کشورداری در پیشرفت و توسعه ی کشور در همه ی زمینه ها برای ایجاد خودکفایی و رونق اقتصادی زندگی مردم شکل می گیرد.همه نسبت به مردم در پیشگاه خدا و حق الناس مسئول اند، تا در مقابل شهدا سرافراز باشند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار