جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد؛

ضرورت نقش‌آفرینی سپاه و بسیج در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی کشور

سردار «حسین سلامی» گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی در چند بُعد به صورت یک مشارکت جدی در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.
کد خبر: ۳۰۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ - 14September 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی در چند بعد به صورت یک مشارکت جدی در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی افزود: در بعد  اقتصاد مقاومتی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) پروژه‌های بزرگ و در سطح ملی که به نوعی حتماً نیازمند به حضور پیمانکاران خارجی است، را بر‌عهده می‌گیرد.

سردار سلامی گفت: همان‌گونه که ملت ایران مستحضر است، پروژه‌هایی مانند ستاره خلیج فارس، ساخت پالایشگاه، سدها، خطوط ریلی، جاده‌های بسیار طویل، تونل‌های طویل و تونل‌های انتقال آب و همه این‌ها که به شکوفایی اقتصاد ملی ما در این شرایط کمک می‌کند و سبب می‌شود ظرفیت‌های داخلی ما به فعلیت برسد؛ در دستور کار است.

وی گفت: در جنبه‌های ریز (اقتصاد مقاومتی) نیز بسیج با حضور در مناطق محروم و به‌ویژه روستاها و در حاشیه‌شهرها با استفاده از امکاناتی که برای تعداد اندکی از هر گروه و البته در گروه‌های انبوه مانند مرغداری، دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنایع کوچک که با تعداد اندکی قابل ثمر نشستن است؛ این‌ها را حمایت می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ‌افزود: بسیج (در این برنامه اقتصاد مقاومتی) تلاش می‌کند جامعه را در تأمین نیازها به سطحی از خودکفایی برساند و همه استعدادهای خود را در این زمینه به کار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار