جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به دفاع پرس خبر داد؛

آماده باش صد در صدی ماموران پلیس راهور/ وضعیت ترافیکی پایتخت نسبت به سال گذشته بهتر بوده است

سرهنگ عابدی از آماده‌باش صددرصدی ماموران پلیس راهور در روز اول مهر خبر داد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وضعیت ترافیکی پایتخت نسبت به اول مهر سال قبل بهتر بوده است.
کد خبر: ۳۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ - 23September 2018

آماده باش صد در صدی ماموران پلیس راهور/ وضعیت ترافیکی پایتخت نسبت به سال گذشته بهتر بوده استسرهنگ «حسن عابدی» جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، به بیان آخرین وضعیت ترافیکی معابر داخلی و بزرگراهی پایتخت پرداخت و اظهار داشت: با شروع مدارس شاهد بار سنگین ترافیک در اکثر معابر بودیم که با حضور مامورین راهور بارترافیک برخی معابر تخلیه شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی صد در صد در جهت تسهیل در تردد شهروندان در معابر محتلف شهر تهران حضور خواهند داشت، گفت: ماموران پلیس راهور علاوه بر حضور در مقابل مدارس پایتخت به مدت یک هفته از اوایل صبح تا ساعت 9 در بزرگراه‌های اصلی شهر تهران حضور خواهند داشت.

سرهنگ عابدی وضعیت ترافیکی امروز را نسبت به روز‌های گذشته پرحجم‌تر عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تصادف یا خرابی که بخواهد گره ترافیکی ایجاد کند، در معابر نداشتیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشایی مدارس گفت: خوشبختانه وضعیت ترافیکی امسال نسبت به شروع مدارس در سال 96 بهتر بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار