نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قدرت ایران مانع از اجرای سیاست‌های پرهزینه آمریکا در خاورمیانه شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قدرت کشورمان مانع از اجرای سیاست‌های پرهزینه آمریکا در خاورمیانه شده است.
کد خبر: ۳۱۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 23September 2018

فوری//همیشه باید آماده دفاع باشید/قدرت ایران مانع از اجرای سیاست های پرهزینه آمریکا در خاورمیانه شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با اعضای بسیج ادارات استان، اظهار داشت: قرآن معجزه خدا و ائمه اطهار معجزه قرآن هستند.

وی افزود: امروز در دنیای ارتباطات از همه چیز می توان فهمید که انسان‌های فهمیده عالم اگر راست می‌گویند باید بتوانند یک نفر مثل امام علی (ع) را بیاورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: همانطور که نمی شود یک نمونه مثل قرآن آورد یک نمونه مثل هر کدام از ائمه هم را نمی‌توانند انسان ها تربیت کنند.

بنیانگذار اصلی کربلا امام حسن مجتبی (ع) است

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه بنیانگذار اصلی کربلا امام حسن مجتبی (ع) است، گفت: امام حسین معجزه امام حسن و مجری کربلا است.

وی بیان داشت: امام صادق (ع) و امام موسی بن جعفر (ع) در واقع همان امام حسین (ع) هستند که در جبهه سیاسی همان جنگ ها که برای امام حسین(ع) اتفاق افتاده است برای ایشان هم اتفاق افتاده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: امام هادی در سن کودکی در جلسات علمی که قرار دارد همچون نبوت حضرت عیسی چیز تازه ای آورد که برای هیچکس قابل انکار نیست که از آن به بعد «بنی عباس» راهکار را در این دید که ارتباط آنها را با مردم قطع کند و اینگونه شد که در «سامرا» محصور بودند چون می‌دانستند اینها چه کسانی هستند.

عبادی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران متذکر شد: آثار ظاهری انقلاب این است که پیش از ظهور حضرت مهدی از ایران و قم این انقلاب سرچشمه می گیرد که دنیا را برای آن حضرت آماده می کند نه اینکه کار آن حضرت را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هر روز و هر هفته و هر ساعت باید هفته دفاع باشد، همانطور که بدن انسان ها و موجودات را خداوند طوری آفریده است که اگر سیستم دفاعی آن یک لحظه تعطیل شود، مورد هجوم قرار می گیرد، نباید انسان لحظه ای از دفاع غافل شود.

وی اضافه کرد: خداوند هم در تکوین و هم در تشریع، «جهاد» را واجب کرده که مفهوم آن این است که هر لحظه باید آماده دفاع بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اینکه دست روی دست بگذاریم که دشمن چه می کند اشتباه است.

جامعه دچار به بیماری های فرهنگی، مرده متحرک است

عبادی با بیان اینکه جامعه ای که به بیماری های روانی و فکری و فرهنگی دچار شود از نظرات مختلف می‌میرد و این جامعه مرده متحرک است، گفت: جامعه ای که دشمن بر او مسلط باشد و نتواند سرنوشتش را تعیین کند بیمار است.

وی تاکید کرد: هر لحظه، لحظه دفاع است و باید بتوانید از فکر، مکتب، مذهب، فرهنگ و موقعیت خاصی که در دنیا دارید دفاع کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: شما امروز در بهترین شرایط هستید و می‌بینید که مسئولان آمریکایی از شما عصبانی و ناراحت هستند.

عبادی با اشاره به اینکه ترامپ می گوید 7 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده که بر آن تسلط داشته باشند، افزود: اما قدرت ایران نگذاشته است آنها به اهداف خود برسند.

وی بیان داشت: روزی که امام خمینی از دنیا رفت دوست و دشمن در کشورهای مختلف بخاطر از دست دادن امام به عنوان یک مصلح بشریت عزا گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در جنگ روانی جامعه ما را همچون کودکی سرگرم حواشی کرده است، گفت: مشکل ما داخلی است نه خارجی و این ما هستیم که دشمن را پررو می‌کنیم چون آنها در حال حمله هستند و ما نباید لحظه‌ای از دفاع در برابر دشمن غافل شویم.

عبادی خاطرنشان کرد: همه چیز دست ما است و این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است و همه منتظران در جهت اجرای عدل باید زیر بیرق او قرار گیرند و شما باید آنچه که خدا به شما داده با قدرت حفظ کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها