امیر فهمیده:

پاسخ ایران به هرگونه تهدید سخت و محکم است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نیرو‌های مسلح هوشیار و بیدار آماده و گوش به فرمان رهبری هستند و هرگونه تهدیدی را پاسخ سخت و محکم می‌دهند.
کد خبر: ۳۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 25September 2018

پاسخ ایران به هرگونه تهدید سخت و محکم استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار داشت: رژیم بعث و هم‌پیمانانش جهت نابودی انقلاب اسلامی و تصرف بخشی از خاک‌های کشور به ایران حمله کردند. در این زمان نیروی نهفته و اصیل ایمان و معنویت تشییع باید ظهور و بروز می کرد که نقش مرجعیت و روحانیت در دفاع مقدس نمایان شد.

وی افزود: مرجعیت اسلام و شیعه این فرماندهی را بر عهده گرفت. امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی اندیشه دفاعی خود را در کشور پیاده کرد و مردم به زیبایی فرهنگ عاشورا را در دفاع مقدس پیاده کردند.

امیر فهمیده تصریح کرد: حفظ ارتش در اوایل انقلاب اسلامی به عنوان مدافع کیان کشور، بهره مندی از نیروهای متخصص و متعهد انقلابی، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج از جمله اقدامات امام راحل بود که همه آحاد ملت را به یکدیگر پیوند داد و دفاع مقدس اوج تبلور معنویت تاریخ تشیع شد.

امیر فهمیده به دشمنان ایران هشدار داد: نیروهای مسلح هوشیار و بیدار آماده و گوش به فرمان رهبری هستند هرگونه تهدیدی را پاسخ سخت و محکم می دهند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اوج اقتدار هستیم گفت: اگر این روزها حرکات کوری از دشمن در اهواز دیدیم به این دلیل است که دشمن نمی داند ما شهادت را عزت ابدی خود می دانیم. همه مردم در دفاع مقدس پای کار آمدند و دفاعی همه جانبه کردند که حاصلش پیروزی مطلق جمهوری اسلامی ایران بود و صدام در نامه ای به رئیس جمهور وقت به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور بیان کرد: فرهنگ شهادت در خون، رگ و ریشه هر ایرانی است و دیدیم پس از حادثه تروریستی اهواز مردم چگونه در مراسم تشییع شرکت کردند و چه پیامی به تروریست ها دادند.

 امیر فهمیده با بیان اینکه هرچه کشور قدرتمندتر می شود تهدیدها نیز بیشتر می شود افزود: دشمن  وقتی دریافت که با جنگ نظامی نمی تواند به کشور ما حمله کند جنگ نرم تبلیغاتی و روانی برعلیه نظام را در دستور کار خود قرار داد. با هوشیاری رهبری و 40 سال سابقه درخشان انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف، دشمن با جنگ نرمشان نمی توانند اوج اقتدار ما را خدشه دار کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار