مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دشمن خواب بر هم زدن امنیت کشور را به گور می برد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: دشمن خواب بر هم زدن امنیت این کشور را باید به گور ببرد.
کد خبر: ۳۱۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ - 27September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در پادگان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که در کلاس عاشقی گوی سبقت را از ما ربودند و به درجه اعلی علیین رسیدند.

وی به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و سالهای خدمت در کردستان پرداخت و گفت: همه ما وظیفه داریم در هر لباس و جایگاهی که هستیم خادم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

دشمن خواب بر هم زدن امنیت کشور را به گور می برد

سردار ملکی به جشن چهل سالگی انقلاب و حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و افزود: دشمن خواب بر هم زدن امنیت این کشور را باید به گور می برد.

این مسئول به اقتدار نیروهای مسلح اشاره و عنوان کرد: امنیت کشور را مدیون خون شهیدانی هستیم که عاشقانه جان در طبق اخلاص نهاده و برای سرافرازی وطن به شهادت رسیدند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس هفته دفاع مقدس را یادآور روزهای با شکوه ایثار و از خودگذشتگی مردان مردی دانست که سر از پا نشناخته به ندای امام خود لبیک گفته و سنگرهای جهاد را خالی نگذاشتند.

سردار ملکی در پایان مراسم، به مزار دو شهید گمنام آرمیده در این پادگان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار