فرمانده یگان ویژه ناجا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

استقرار نیروهای پیشرو یگان ویژه ناجا در مرزها/ تمهیدات لازم برای مراسم اربعین اندیشیده شده است

سردار کرمی با اشاره به استقرار نیروهای یگان ویژه ناجا در مرزهای کشور گفت: تمهیدات لازم برای مراسم اربعین حسینی اندیشیده شده است.
کد خبر: ۳۱۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ - 29September 2018

تمهیدات لازم برای مراسم اربعین حسینی اندیشیده شده است/ استقرار نیروهای پیشرو یگان ویژه ناجا در مرزهای کشورسردار «حسن کرمی» فرمانده یگان ویژه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص حضور نیروهای یگان ویژه برای تامین امنیت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: نیروهای یگان ویژه در حال لحظه شماری هستند تا به مراسم اربعین اعزام شوند و به مردم خدمات رسانی کنند.

وی ادامه داد: امسال همچون سال‌های گذشته نیروهای یگان ویژه در مرزهای کشور مستقر خواهند شد و پیش‌بینی و تمهیدات لازم در این خصوص دیده شده است.

فرمانده یگان ویژه ناجا در خصوص اینکه درخواستی از کشور عراق مبنی بر اعزام نیرو به این کشور برای برقراری امنیت شده است، افزود: تا کنون همچین درخواستی نشده و نیروهای یگان ویژه در محدوده‎ای که مشخص شده حضور خواهند داشت.

سردار کرمی گفت: نیروهای پیشرو یگان ویژه در حال حاضر در مناطق مرزی و مشخص شده مستقر شدند و آماده مقابله با اقداماتی که ممکن است صورت گیرد هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار