میزبانی پنج استان از هنرجویان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

پنج استان میزبان شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» شدند.
کد خبر: ۳۱۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ - 29September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، با پایان مهلت ثبت نام استان های کشور در برگزاری کارگاه های تخصصی شعر و داستان، این بخش از شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» آغاز به کار کرد. بدین ترتیب دفاتر حوزه هنری در مراکز پنج استان قم، البرز، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و گلستان که برای برگزاری این کارگاه ها پیش از زمان جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند، میزبان علاقه مندان به حوزه شعر و داستان خواهند بود.

ثبت نام حضور در این جلسات آموزشی و تخصصی با مراجعه به واحد آفرینش های ادبی در حوزه های هنری مراکز استان های نامبرده صورت می گیرد و اسامی مدرسان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

با توجه به رویکرد شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» در کشف و شناسایی استعدادهای جوان حوزه ادبیات، شرط سنی شرکت در کارگاه ها و بخش مسابقه جشنواره به 25 سال و کمتر در مقایسه با دوره های قبل کاهش یافته است.

نفرات برتر دوره های تخصصی و کارگاهی جشنواره در استان ها ضمن آموزش، توسط حوزه هنری برای شرکت در جشنواره و ادامه فعالیت های فرهنگی درخورشان حمایت می شوند.

شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» 27 و 28 آبان ماه 97 به دبیری علمی محمدجواد شرافت در بخش شعر و محمدرضا شرفی‌خبوشان در بخش داستان توسط موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها