در دهمین جلسه شورای سیاستگذاری زندگینامه داستانی مطرح شد

اعلام آمادگی تولید شورا در معرفی آثار جدید التالیف در ژانر زندگینامه داستانی

دهمین جلسه شورای سیاستگذاری زندگینامه داستانی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس عصر روز گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ - 15October 2014

اعلام آمادگی تولید شورا در معرفی آثار جدید التالیف در ژانر زندگینامه داستانی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، دهمین جلسه شورای سیاستگذاری زندگینامه داستانی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس عصر روز گذشته برگزار شد.

مصطفی خرامان، جهانگیر خسرو شاهی، قاسم فروغی، مهدی کاموس، گلعلی بابایی، میر بابا و سید کیارش موسوی از حاضران در این جلسه بودند.

گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در این جلسه، گزارشی از توافقات صورت گرفته با اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با نحوه بررسی آثار مرتبط با ژانر زندگینامههای داستانی را قرائت کرد.

همچنین مصطفی خرامان ار تشکیل چند جلسه پیرامون نگارش کتاب شیوه نامه تالیف زندگینامه داستانی دفاع مقدس و مشخص شدن رئوس و سرفصلهای این کتاب با اساتید فن خبر داد.

در ادامه جلسه، جهانگیر خسروشاهی مسئول تولید شورا آمادگی خود را در صورت موافقت سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در معرفی آثار جدید التالیف در ژانر زندگینامه داستانی به منظور بررسی و چاپ اعلام کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد مقدمات آئین نامه و تهیه فرمهای کارشناسی آثار مرتبط با زندگی نامه داستانی دفاعمقدس تا هفتهی آینده توسط مهدی کاموس تهیه و همچنین مصطفی خرامان تا دو هفته جاری طرح تفصیلی نگارش کتاب راهنمای تالیف زندگینامه داستانی را به منظور بررسی در جلسه آینده تسلیم اعضاء این شورا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار