حیدری:

دانشجویان بسیجی باید به سمت مطالبه‌گری تخصصی بروند

حیدری با اشاره مواردی مانند : بحران کم آبی، بنزین آلوده، کنترل تورم، طرح جامع نظام سلامت و... گفت: ما نیازمند یک موج جدیدی از مطالبه گری تخصصی هستیم. دانشجویان بسیجی نباید محدود در ابعاد سیاسی و فرهنگی باشند بلکه باید در ابعاد علمی و اقتصادی و... نیز حرف برای گفتن داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ - 15October 2014

دانشجویان بسیجی باید به سمت مطالبه‌گری تخصصی بروند

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "،  دکتر ودود حیدری ریاست سازمان بسیج دانشجویی با حضور در نشست مسئولین علمی بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، از لزوم حضور پررنگ تر دانشجویان در مباحث علمی گفت وتاکید کرد: دانشجویان بسیجی در حوزه های سیاسی مثبت ظاهر شده و مباحث سیاسی روز را به خوبی تحلیل می کنند ولی هنوز در بخش علمی به این سطح نرسیده اند و باید فعالیت دانشجویان در مباحث علمی هم بیشتر شود.
 
وی  با تاکید بر این نکته که دانشجویان باید در حوزه های تخصصی علمی ، نقش آفرینی بیشتری داشته باشند گفت: دانشجویان بسیجی باید به سمت مطالبه گری تخصصی پیش بروند. یعنی باید حساسیت ها صرفا در ارتباط با مسائل سیاسی و فرهنگی نباشد برای مثال همان گونه که در موضوع مذاکرات هسته ای دانشجویان ما پی گیر نتایج و مذاکرات هستند باید به سمتی برویم که دانشجویان بیش از پیش در موضوعات علمی هم به تحلیل و بحث و ارائه نقطه نظرات تخصصی بپردازند.
 
حیدری با اشاره مواردی مانند : بحران کم آبی ، محیط زیست ، بنزین آلوده ، کنترل تورم ، طرح جامع نظام سلامت و... گفت: ما نیازمند یک موج جدیدی از مطالبه گری تخصصی هستیم.؛ دانشجویان بسیجی نباید محدود در ابعاد سیاسی و فرهنگی باشند بلکه باید در ابعاد علمی و اقتصادی و... نیز حرف برای گفتن داشته باشند.
 
 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها