فرمانده قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیا (ص):

هلاکت تروریست‌ها تسلی خاطر خانواده شهدا شد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به عملیات «ضربت محرم» گفت: عوامل شهادت «محمد طاها» امروز قصاص شدند و این نویدی بود تا تسلی خاطر خانواده شهدا باشد.
کد خبر: ۳۱۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ - 01October 2018

بوسه ی رهبر معظم انقلاب بر پیراهن محمدطاهابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» امشب در حاشیه دیدار با خانواده شهید محمدطاها اقدامی در روستای ازان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدام تروریستی در رژه اهواز باعث شد تا عزم ملت ایران جزم شود؛ امروز مثل همیشه همه ملت گوش‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری هستند و این اقدام ددمنشانه نخواهد توانست در عزم و اراده ملت ایران خدشه‌‌ای وارد کند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا نیز منویات فرمانده معظم کل قوا را دنبال می‌کند و ما گوش‌ به‌ فرمان ایشان هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) خطاب به مادر شهید «محمد طاها اقدامی» نیز گفت: همان‌طور که شما نیز خواسته بودید عوامل شهادت محمد طاها امروز قصاص شدند و این نویدی بود تا تسلی خاطر خانواده شهدا و خصوصاً شما باشد.

وی با بیان اینکه این اقدامات توسط رزمندگان اسلام علیه تروریست‌ها ادامه‌دار خواهد بود، خطاب به مادر شهید اقدامی اظهار داشت: شهادت فرزند چیزی نیست که از یاد مادر برود؛ شما نیز به جانبازان انقلاب اسلامی پیوستید.

صباحی‌فرد ادامه داد: اقدام امروز که توسط نیروهای سپاه اسلام انجام شد انتقامی در این دنیا بود و سزای این جنایت خونین را خداوند در آخرت از عاملان حادثه تروریستی اهواز خواهد ستاند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در پایان با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهید گفت: در جلسه‌ای که بنده نیز حضور داشتم، رهبر معظم انقلاب پیراهن محمد طاها را دریافت کردند و بر پیراهن بوسه زدند؛ آن را برای خودشان نگه داشتند و فرمودند: «سلام من را به پدر و مادر شهید برسانید».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار