رئیس سازمان حج و زیارت:

استقبال‌کنندگان از حجاج به صورت محدود در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور یابند

رئیس سازمان حج و زیارت با توجه به شرایط فرودگاه امام از مستقبلین حجاج خواست که به شکلی کاملا محدود در این فرودگاه حاضر شوند.
کد خبر: ۳۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ - 16October 2014

استقبال‌کنندگان از حجاج به صورت محدود در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور یابند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سعید اوحدی با توجه به محدودیتهای موجود در فرودگاه امام خمینی (ره) نظیر پارکینگ و فضای مربوط به خروجی زائران این درخواست را مطرح کرد.

وی افزود: فرودگاه امام پایانه ورودی حجاج 6 استان کشور بهشمار میرود و برای اولینبار است که برای جابهجایی زائران حرمینشریفین مورد استفاده قرار میگیرد.

اوحدی با اشاره به اینکه، بروز این مشکل از قبل پیشبینی میشد و بههمین دلیل بارها از مستقبلین خواسته بودیم که بهطور کاملا محدود در فرودگاه حاضر شوند، خاطرنشان کرد:این مساله هم میتواند خروج حجاج را با مشکل مواجه کند و هم برای دیگر مسافران فرودگاه امام، دشواریهایی را بهوجود آورد.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: بار حجاج در سالن ویژه فرودگاه امام (ره) تحویل آنها میشود.

وی به برنامه تنظیمشده برای تحویلبار از طریق پست اشاره کرد: این نگرانی وجود داشت که مشکلاتی نظیر تغییر نشانی بهوجود آمده باشد و بار زائر به موقع تحویل نشود.

اوحدی تصریح کرد: با اختصاص یک سالن مخصوص در فرودگاه امام، حجاج از آن طریق خارج شده و بار خود را نیز تحویل میگیرند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز گذشته فرودگاه جده، شلوغترین روز خود را با 12 پرواز پشت سر گذاشت، ادامه داد: الحمدالله مشکل خاصی در زمینه تاخیرها بروز نکرد و تاخیرهای چند دقیقهای هم ناشی از ترافیک کلی موجود در فرودگاه جده بود.

وی با تاکید بر این نکته که جز برخی کاروانهای دو استان گلستان و خراسانجنوبی، مشکل اضافهبار بهوجود نیامده و بار اضافه این حجاج،با پروازهای بعدی به مقصد حمل می شود، خاطرنشان کرد: اکثریت حجاج فقط از دو ساک تحویلگرفته شده استفاده میکنند و همینامر موجب تسهیل در بارگیری پروازها شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها