رزمایش امنیتی محرم در کردستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کردستان از برگزاری رزمایش امنیتی محرم در منطقه عمومی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 06October 2018

رزمایش امنیتی محرم در کردستان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه کردستان در خصوص رزمایش امنیتی محرم اظهار داشت: رزمایش امنیتی محرم با حضور یگان‌های رزم در منطقه عمومی استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان و سپاه بیت‌المقدس تحت امر قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و نیروی زمینی است براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به قرارگاه حمزه سیدالشهدا، رزمایش دفاعی امنیتی «محرم» فردا 15 مهرماه در استان کردستان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هر رزمایشی براساس یک سناریو مشخص پیش‌بینی می‌شود، گفت: قسمت اول این رزمایش با عنوان دفاع شهری در سنندج برگزار شد و فردا نیز قسمت دوم آن را در یک منطقه وسیع عملیاتی اجرا خواهیم کرد.

رجبی تاکید کرد: در این رزمایش شاهد استفاده از متنوع‌ترین اقدامات تاکتیکی، سلاح، تجهیزات و جنگ‌ افزارها توسط نیروها خواهیم بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فردا در منطقه عمومی شهرستان کامیاران در موقعیت شاهو شاهد اجرای قدرتمند رزمایش امنیتی محرم توسط رزمندگان استان کردستان خواهیم بود.

سردار رجبی افزود: در این رزمایش 2 روزه، یگان‌های برگزیده زرهی، هوانیروز، توپخانه، تکاور و پهپاد، آمادگی، اقتدار و صلابت رزمندگان نیروی زمینی سپاه در حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: تمرین آتش‌های سنگین توپخانه‌ای و زرهی، عملیات‌های هوانیروز، تمرین عملیات هلی‌برن، کمین و ضدکمین، تاخت شبانه، گشت جوله و ایست بازرسی از جمله وظایف ابلاغی این رزمایش است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هر چند در این رزمایش در حوزه سازمانی بحث آمادگی نیروها و ارزیابی قابلیت‌ها و مهارت‌های فردی و جمعی نیروها مورد نظر است اما هدف اصلی این رزمایش تلاش برای تثبیت و تامین امنیت پایدار در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار