اعلام جوایز ویژه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

2 جایزه ویژه 30 میلیون ریالی و پنج جایزه ویژه آثار برگزیده به انتخاب شرکت‌کنندگان به شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» اضافه شد.
کد خبر: ۳۱۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 07October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به منظور حمایت از شرکت کنندگان جوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»، 2 جایزه ویژه 30 میلیون ریالی به برترین اثر در بخش های شعر و داستان به انتخاب هیات داوران اهدا می شود.

همچنین پنج جایزه ویژه 10 میلیون ریالی به بهترین آثار در بخش های شعر و داستان به انتخاب شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» تعلق می گیرد.

این در حالی است که به کلیه راه‌یافتگان به مرحله پایانی در صورت حضور و شرکت در کارگاه‌های حین برگزاری و نشست‌های تخصصی جشنواره مبلغ هشت میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

فرصت انتشار خارج از نوبت یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه، داستانک و نفرات برگزیده در بخش شعر سنتی ، شعر نو و ترانه پس از تأیید مرکز آفرینش‌های ادبی نیز از دیگر فرصت های حمایتی در نظر گرفته برای شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» است که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری دفتر ادبیات حوزه هنری برگزار می شود.

این جشنواره 27 و 28 آبان ماه در شهر رشت برگزار می شود. دبیری علمی این رویداد ادبی را در بخش شعر سید محمدجواد شرافت و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان برعهده دارند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار