اعلام جوایز ویژه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

۲ جایزه ویژه ۳۰ میلیون ریالی و پنج جایزه ویژه آثار برگزیده به انتخاب شرکت‌کنندگان به شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» اضافه شد.
کد خبر: ۳۱۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 09October 2018

اعلام جوایز ویژه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حوزه هنری، به منظور حمایت از شرکت‌کنندگان جوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»، ۲ جایزه ویژه ۳۰ میلیون ریالی به برترین اثر در بخش‌های شعر و داستان به انتخاب هیئت داوران اهدا می‌شود.

همچنین پنج جایزه ویژه ۱۰ میلیون ریالی به بهترین آثار در بخش‌های شعر و داستان به انتخاب شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» تعلق می‌گیرد.

این در حالی است که به کلیه راه‌یافتگان به مرحله پایانی در صورت حضور و شرکت در کارگاه‌های حین برگزاری و نشست‌های تخصصی جشنواره مبلغ هشت میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

فرصت انتشار خارج از نوبت یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه، داستانک و نفرات برگزیده در بخش شعر سنتی، شعر نو و ترانه پس از تأیید مرکز آفرینش‌های ادبی نیز از دیگر فرصت‌های حمایتی در نظر گرفته برای شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» است که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری دفتر ادبیات حوزه هنری برگزار می‌شود.

این جشنواره ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه در شهر رشت برگزار می‌شود. دبیری علمی این رویداد ادبی را در بخش شعر سید محمدجواد شرافت و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان برعهده دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها