اکبری در نشست خبری کنگره ملی خانواده:

فعالیت ۸۰۰ سازمان مردم نهاد با موضوع خانواده در کشور

معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: بیش از ۸۰۰ سازمان مردم نهاد مرتبط با خانواده در کشور وجود دارند که در این راستا فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ - 15October 2018

فعالیت ۸۰۰ سازمان مردم نهاد با موضوع خانواده در کشوربه کزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، کمال اکبری معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در نشست خبری کنگره ملی خانواده با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین نهاد اجتماعی است، اظهار داشت: آنچه برای ما مورد نظر است خانواده محکم و پیشرو است. امروز در تمامی جهان پیشرفت جهان با پیشرو بودن خانواده‌ها و تربیت نسل پیشرو میسر می‌شود.

وی ادامه داد: ازدواج در دین ما مهم‌ترین اقدام برای تشکیل خانواده است و این کنگره بنا بر نیاز جامعه تدارک دیده شده است و هدف ما در وزارت کشور فعال سازی نهاد‌های مردمی و تشکل‌های مردمی در موضوع خانواده است.

اکبری با بیان اینکه امور اجتماعی کشور به دلیل نیاز‌های زیاد که وجود دارد باید از سوی مردم اداره شود، گفت: وجود مردم و مداخلات مردم در جامعه باعث افزایش امید اجتماعی و کاهش هنجار‌های اجتماعی می‌شود.

وی در خصوص فعالیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: حوزه امور اجتماعی وزارت کشور به دنبال بستری برای تمرکز سازمان‌های مردم نهاد بر مشکلات حوزه خانواده است.

معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه این همایش در نوع خود برای اولین بار است که در کشور برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۸۰۰ سازمان مردم نهاد مرتبط با خانواده در کشور وجود دارند و در این راستا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها