بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

اجرای حکم ظالمانه علیه شیخ نمر ظالمانه، سیاسی و غیر قانونی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی صدور حکم اعدام آیت الله شیخ النمر صدور حکم اعدام این عالم مجاهد را ظالمانه و کاملاً سیاسی و غیر قانونی دانسته و اجرای آن را باعث فروپاشی نظام ظالمانه و تروریست پرور آل سعود در عربستان دانست.
کد خبر: ۳۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ - 20October 2014

اجرای حکم ظالمانه علیه شیخ نمر ظالمانه، سیاسی و غیر قانونی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه شدیدالحنی این حکم اعدام آیت الله شیخ النمر را محکوم کرده و صدور حکم  اعدام این عالم مجاهد را ظالمانه و کاملاً سیاسی و غیر قانونی دانسته و اجرای آن را باعث فروپاشی نظام ظالمانه و تروریست پرور آل سعود در عربستان دانست.

در متن این بیانیه آمده است:

دستهای ناپاک تروریست پرور آل سعود که در سالهای گذشته هم به خون زائران بیت الله الحرام و  مسلمانان خود و سایر زائران آغشته است، بار دیگر عالم کشی را به اربابان جور  و ستم  و جنایت، آمریکا و رژیم صهیونیستی هدیه و پیش کش میکنند.

حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همهی شیعیان و مسلمانان آزاده موجب تأثر و تأسف شدید است. روحانی که بدون هیچ گناهی از سوی حکام کشور عربستان محکوم به اشد مجازات شده است.

اینک ناله مصیبت و فغان تاریخ و فریاد تظلم خواهی و "هیهات مناالذله" حق طلبان و حقیقت جویان عالم در صدور حکم اعدام ظالمانه رژیم ناپاک و خائن آل سعودی، درباره عالم بزرگ اسلامی و رهبر شیعیان عربستان آیت الله نمر به گوش می رسد و مجامع بی تعصب حقوق بشر که از جنایات تبعیض نژادی در اسرائیل، آمریکا، انگلیس و کشتار مسلمانان بی گناه و بی پناه در فلسطین اشغالی، سوریه و عراق و افغانستان و غیره حمایت می کنند؛ چرا و چگونه در دفاع از حقوق مسلمین دم فروبستند و چشم بر هم گذاشتند؟ آیا  نه این است که منافع نامشروع و زیاده خواهانه آنان، این گونه اقتضاء میکند؟ و سردمداران دروغین حقوق بشر  بایستی به این سوالات پاسخ دهند.

تاریخ و  وجدانهای آگاه و دیدگان بیدار تاریخ  حتماً به این سؤالات در طول تاریخ پاسخ خواهند داد و ظلم ظالمان و جور جائران را در دفتر سفید خود ثبت و ضبط خواهند کرد.

امروز فریاد "وامصیبتا" و "یاللمسلمین" تاریخ و طنین فریاد  "هل من ناصر ینصرنی" حضرت ابا عبدالله الحسین ع در ظهر عاشورا  و صدای خشم ونفرت و انزجار  مسلمین جهان در اعتراض به این حکم ظالمانه و نامشروع  به گوش می رسد.

جرم بزرگ شیخ نمر به عنوان نمادی بزرگ و مصلحی شجاع، روحانی مجاهد و مبارز و عالمی متقی در برابر ظلم کفرگونف نظام سلطه و استکبار و خفقان رژیم تروریست پرور آل سعود  فقط تظلم خواهی مظلوم از ظالم جور پرور است.

ناگفته پیداست که حکم دادگاه عربستان با آزادیهای سیاسی افراد و حقوق بشر و حقوق اقلیتها در تناقض کامل است و زمینهساز دامن زدن به اختلافات فرقه ای در دنیای اسلام خواهد شد وپس از آتشی که آل سعود به پا کرد، آرام نگه داشتن دوستداران این روحانی عظیمالشأن نیز بسیار سخت و مشکل خواهد بود.

خواست صریح و شفاف مسلمانان جهان از دولت و دستگاه قضایی عربستان سعودی این است که هرچه سریعتر نسبت به آزادی  آیت الله شیخ نمر اقدام کرده و به تبعیض و ارعاب برنامه ریزی شده علیه مخالفان خود پایان دهند.

عربستان سعودی نیز بایستی بداند که با اجرای این حکم ،ضمن مواجه شدن با کوهی از امواج کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل تسنن، مردم عربستان نیز با اینگونه احکام دست از مبارزه خود برنخواهد داشته و آل سعود با پرداخت هزینۀ گزاف و خارج از تصور، باید جهان اسلام را مقابل خود ببیند.

انتهایپیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار