اسکان بیش از ۷ هزار زائر در موکب امام رضا (ع) در کربلا

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: ۷ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی طی سه روز گذشته در موکب امام رضا (ع) در کربلا اسکان یافته‌اند.
کد خبر: ۳۱۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 27October 2018

اسکان بیش از ۷ هزار زائر در موکب امام رضا (ع) در کربلا // عکس سایز نیست///به گزارش دفاع پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «میثم عباسپور» معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: ۷ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی طی سه روز گذشته در موکب امام رضا (ع) در کربلا اسکان یافته‌اند.

وی افزود: موکب امام رضا (ع) با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اردبیل، کردستان، چهار محال و بختیاری در کربلا معلی به زائران اربعین حسینی به ارائه خدمت می‌پردازند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: این خدمات شامل پذیرایی، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، دارو و درمان است و در کنار این خدمات مراسم قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: در این بازده زمانی ۱۰ هزار و ۵۴۰ نفر زائر حسینی پذیرایی و ۲۷ هزار و ۷۰۰ قرص نان گرم بین زائران توزیع شد و در همین مدت ۲۳۱ نفر از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند که این خدمات تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها