مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان خبر داد؛

برگزاری مسابقات قرآنی در بقاع متبرکه استان کردستان

حجت‌الاسلام «کاروند» گفت: مسابقات قرآنی محله‌محور در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ترویج و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در میان نسل جوان و نوجوان و جذب بیشتر جوانان به سمت مکان‌های مذهبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ - 17February 2022

بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «محمد کاروند» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، از برگزاری مسابقات قرآنی محله‌محور توسط این اداره‌کل برای افرادی که در محلات همجوار بقاع متبرکه ساکن هستند، خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن بوده و هم اکنون در محلات شهرستان «قروه» در حال برگزاری است.

وی افزود: علاوه بر آن قرار است که این مسابقات در تمام شهرستان‌های کردستان و با محوریت بقاع متبرکه برگزار و در قالب آن استعداد‌های قرانی شناسایی شوند.

وی افزود: مسابقات قرآنی محله‌محور در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ترویج و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در میان نسل جوان و نوجوان و جذب بیشتر جوانان به سمت مکان‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان به نحوه اجرای این مسابقات اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این مسابقات، فراخوانی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در محلات همجوار بقاع متبرکه اعلام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در بقاع و اعلام آمادگی خود، در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار