مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان خبر داد؛

توزیع ۵۰ هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان

حجت‌الاسلام «کاروند» از توزیع بیش از ۵۰ هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه استان خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین و متولیان یک هزار سبد کالا نیز در بین نیازمندان مناطق محروم کردستان توزیع شد.
کد خبر: ۵۲۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 02May 2022

توزیع ۵۰ هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «محمد کاروند» مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز از توزیع بیش از ۵۰ هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه استان خبر داد و اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین و متولیان یک هزار سبد کالا نیز در بین نیازمندان مناطق محروم کردستان توزیع شد.

وی افزود: در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش ۲ هزار و ۸۰۰ پرس اطعام در مراسم‌های شب قدر در مناطق مختلف استان کردستان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به حضور گسترده خیرین در توزیع افطاری در مساجد و اماکن متبرکه خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک و در راستای طرح ضیافت الهی بیش از ۵۰ هزار پرس افطاری شامل آش، شیر، خرما و شیرینی محلی در مساجد و اماکن متبرکه استان  توزیع شد.

 به گفته وی، طرح ضیافت الهی هر سال در ماه مبارک رمضان و به منظور تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت این ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کردستان اجرا می‌شود.

کاروند خاطرنشان کرد: این طرح در رمضان امسال نیز در پنج بقعه متبرکه شامل امامزاده پیرعمر سنندج، آیت‌الله شیخ فاضل گروس بیجار، امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد بیجار، هاجر و سارای قروه و  امامزاده سید جلال الدین مشهور به باباگرگر قروه اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان عنوان کرد: فعالیت‌های عبادی و تبلیغی از جمله اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم دعا، مناجات، فعالیت‌های قرآنی شامل برگزاری جلسات تفسیر، محافل انس با قرآن، ترتیل‌خوانی، جزءخوانی، فعالیت اجتماعی و خیریه توسط مراکز افق و افطاری ساده از جمله برنامه‌های ضیافت الهی در بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها