فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف و انهدام ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان

سردار «محمدمهدیان نسب» گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که از جنوب شرق کشور به سمت شمال غرب بارگیری می‌کردند شناسایی و منهدم کرد.
کد خبر: ۳۱۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ - 03November 2018

کشف و انهدام ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان نسب» فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که از جنوب شرق کشور به سمت شمال غرب بارگیری می‌کردند، شناسایی و منهدم کرد.

وی با اشاره به این‌که سه دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه خودروی سنگین از این باند کشف شده است، افزود: همچنین از این باند ۳۰۰ کیلو گرم «تریاک» نیز کشف و ضبط شده است.

وی با بیان این‌که تحقیقات روی این باند همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تاکنون در این رابطه ۴ نفر از عاملان قاچاق مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

سردار مهدیان‌سب با بیان این‌که در هفت ماهه امسال، ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در استان لرستان دستگیر شده‌اند، گفت: نیروی انتظامی در انهدام باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، در سطح عرضه و مقابله با خرده‌فروشان نیز فعال است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بیش از ۳.۵ تن مواد مخدر که عمده آن «تریاک» بوده، کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار