قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان

در راستای حضور پرشور مردم ولایت مدار استان بوشهر در راهپیمایی سراسری 13 آبان «روز ملی مبارزه با استبار جهانی»، سردار «غلام علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پیامی از مردم استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۱۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ - 04November 2018

قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر از حضور مردمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، در راستای حضور پرشور مردم ولایت مدار استان بوشهر در راهپیمایی سراسری 13 آبان «روز ملی مبارزه با استبار جهانی»، سردار «غلام علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پیامی از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، کشتار جمعی از دانش‌آموزان در 13 آبان سال 1357که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران تجمع کردند و رویدار پر اقتدار تسخیر «لانه جاسوسی» توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال۱۳۵۸ یادآور روزهای پر افتخاری است که توسط دانش اموزان و دانشجویان انقلابی این مرزو بوم رقم خورد و یوم الله بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی ثبت نمود که به این مناسبت در تقویم کشورمان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

اصولا مبنای تمام ظلم ها و ستم های انسان، چیزی جز منفعت طلبی نیست و این موضوع، در قدرت های استکباری در حد بالایی به چشم می خورد دست یابی به امکانات موجود در سراسر جهان و کسب سلطه جهانی و تصاحب ذخایر ملت ها از ویژگی های کشورهای استعمارگری همچون آمریکای جنایت کار می باشد.

تسخیرساختمان سفارت آمریکا در تهران توسط جمعی از دانشجویان پیرو خط  امام در سال 58 که به فرموده امام راحل « انقلاب دوم بود» به تمام قدرت های پوشالی فهماند که هرگونه توطئه‌ها و تحرکی که علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گیرد بدون پاسخ نخواهد ماند.

عمدهٔ تحریم‌ها علیه ایران پس از وقوع انقلاب سال 57 و بعد ازتسخیر سفارت آمریکا شکل گرفت، استکبار جهانی در تکاپو است تا با اعمال تحریم های ناجوانمردانه گسترده بین المللی در مسیراستقلال طلبی جامعه ایران خدشه وارد نماید و به خیال واهی خود به جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد نماید اما می داند که همچون آرزوهای پوشالی 40 دهه خود این امر نیز محقق نخواهد شد.

13 آبان نماد اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و سلطه بر هر اجنبی صفتی می باشد که قصد جسارت به ارزش های اسلام ناب محمدی و نظام انقلابی این مردم همیشه در صحنه را دارند.

به کرامت الهی و به برکت بصیرت ملت ایران، ۱۳ آبان در 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، باری دیگر با حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان به صحنه نمایش اقتدار و انسجام ملی، شکست شیطان بزرگ و منفور آمریکا تبدیل شد و از مردم همیشه در صحنه ایران سیلی محمکی خورد و به کوری چشم بدخواهان داخلی و خارجی با فرامین دشمن شکنانه مقام معظم رهبری کشور جمهوی اسلامی ایران مقتدرانه در مسیر رشد و اعتلاء نظام اسلامی به حرکت مستمر خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها