نماینده ولی فقیه در لرستان:

رفتار‌های غلط سرکردگان آمریکا با ملت ایران، دلیل مخالفت با آن‌هاست

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» دلیل مخالفت مردم ایران با آمریکا را رفتار‌های غلط سرکردگان آنان با ملت ایران دانست و گفت: از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۰۲ تا حمایت‌های پی‌درپی آمریکا از رژیم شاهنشاهی، کودتای نوژه، تحریم‌های اقتصادی، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و ده‌ها پرونده جنایتی که آمریکا علیه ملت ایران انجام داده است.
کد خبر: ۳۱۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ - 04November 2018

راه مقابله با آمریکا همبستگی مردم و پیروی از ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در خرم‌آباد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاقاتی که در تاریخ ۱۳ آبان تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است، نشان از روحیه استکبارستیزی مردم ایران دارد.

وی با بیان این‌که ۱۳ آبان روز مقابله جبهه مستضعفین در برابر جبهه استکبار جهانی است، گفت: ۴۰ سال است که مردم آزاده ایران ایستادگی و مقاومت خود را در برابر ظلم و ستم‌هایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا انجام می‌دهد، به جهانیان نشان می‌دهند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه ملت ایران پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: پیام راهپیمایی امروز مردم غیور انقلاب اسلامی این است که ما ۴۰ سال ایستاده‌ایم و در آینده نیز خواهیم ایستاد و از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهیدان دفاع خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان دلیل مخالفت مردم ایران با آمریکا را رفتار‌های غلط سرکردگان آنان با ملت ایران دانست و عنوان کرد: از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۰۲ تا حمایت‌های پی‌درپی آمریکا از رژیم شاهنشاهی، کودتای نوژه، تحریم‌های اقتصادی، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و ده‌ها پرونده جنایتی که آمریکا علیه ملت ایران انجام داده است، همه سبب شده مردم ایران نسبت به آمریکا تنفر داشته باشند و شعار «مرگ بر آمریکا» را پرشورتر از گذشته در چهلمین سال انقلاب به نمایش بگذارند.

وی با بیان این‌که هدف آمریکا این بود که نظام جمهوری اسلامی را از پا در بیاورد، یادآور شد: راه مقابله با آمریکا، همبستگی مردم، پیروی از ولایت، عملی کردن اقتصاد مقاومتی، حضور مردم در صحنه و بصیرت آنان نسبت به شرایط موجود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار