فرمانده نیروی هوایی ارتش:

صلح با دشمن یا با «تسلیم محض» و یا با «مقابله با دشمن» محقق می‌شود

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» با بیان این‌که در ۲ حالت می‌توانیم صلح داشته باشیم، گفت: یا تسلیم محض دشمن شویم و یا آماده مقابله با دشمن باشیم و دشمن را از هرگونه تعرض منصرف کنیم و هزینه‌ دشمن را بالا ببریم.
کد خبر: ۳۱۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 10November 2018

«صلح» با «تسلیم محض در برابر دشمن» یا «مقابله با دشمن» محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: براساس برآوردی که از تهدیدات در بخش‌های مختلف داریم، آمایش سرزمینی خودمان را شکل می‌دهیم و برهمین اساس باید فعالیت‌مان را در شرق کشور بیشتر کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: نیروی هوایی به دلیل تحرک بالایی که دارد باید در یک پایگاه مستقر شود و مناطق وسیعی را پوشش دهد که استقرار ما در «بیرجند» باعث شده که نوار مرزی کشور را تا «زاهدان» پوشش دهیم.

تامین امنیت در اولویت اول قرار دارد

امیر «نصیرزاده» با اشاره به اینکه بحث پوشش پشتیبانی لازم از نیرو‌های زمینی یک بحث و تامین امنیت بحث دیگری است، گفت: تامین امنیت در اولویت اول قرار دارد و تلاش‌مان این است که با توجه به زیرساخت‌های موجود، وظیفه خودمان که تامین امنیت در سطح ملی و منطقه است را به اجرا در آوریم.

وی با بیان این‌که نیروی هوایی از جمله نیرو‌های پیشتازی است که در ابتدای انقلاب به صفوف مردم پیوست، متذکر شد: در چند ماه اول جنگ به دلیل این‌که نیرو‌های زمینی هنوز انسجام لازم را نداشتند و نیرو‌های مردمی شکل نگرفته بودند، نیروی هوایی به‌تنهایی در مقابل تهاجم ایستاد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: نیروی هوایی در همان ۶ ماه اول جنگ ضربات مهلکی را به رژیم صدام وارد کرد و اقتصاد و صدور نفت عراق را از کار انداخت و مواضع پشت جبهه دشمن را کوبید و باعث شد دشمن در همان جا‌هایی که اشغال کرده بود تثبیت شود.

امیر «نصیرزاده» با تاکید بر این‌که امروز هم نیروی هوایی ارتش برحسب وظیفه در تمام رویداد‌ها حضور دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما خدمتگزاری به مردم براساس تدابیر فرمانده معظم کل قواست و استقرار و حضور ما از بعد فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی برای منطقه مفید فایده است.

از جنگ نرم غافل نیستیم

وی در ادامه با بیان اینکه ما سربازان جبهه جنگ سخت هستیم، اما از جنگ نرم غافل نیستیم، عنوان کرد: شما اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستید و دشمن از این رسانه نهایت بهره‌برداری را علیه ما می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همچنان که برای جنگ سخت تمرین می‌کنیم، همزمان در میدان نبرد با دشمن در جنگ نرم نیز قرار داریم.

امیر «نصیرزاده» یادآور شد: وظیفه ما تأمین امنیت تمام ملت ایران است و انتظار است در میدان نبرد جنگ نرم، آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی اضافه کرد: همه باید هم‌فکر و متحد باشیم و تمام اندیشه‌ها و توان ذهنی خود را روی‌ هم بگذاریم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

عملیات روانی در رسانه‌ها شکل می‌گیرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر این‌که دشمن تمام باور‌ها و اعتقادات ما و تمام آن‌‎چه که جزو قدرت برتر ماست را هدف قرار داده است، تصریح کرد: ما باید با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم.

امیر «نصیرزاده» شکل‌گیری عملیات روانی را در رسانه‌ها برشمرد و گفت: انتظار است که هوشیار باشیم و مسائل زودگذر و ظاهری ما را به سمت‌وسویی سوق ندهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این‌که در ۲ حالت می‌توانیم صلح داشته باشیم، گفت: یا تسلیم محض دشمن شویم و یا آماده مقابله با دشمن باشیم و دشمن را از هرگونه تعرض منصرف کنیم و هزینه‌ دشمن را بالا ببریم.

وی اعلام کرد: اگر قرار است جابه‌جایی، کاری و استقراری انجام شود، مطمئن باشید در راستای وظایف و انجام تکالیف است و ما بدون مجوز و هماهنگی با فرمانده معظم کل قوا، کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش  گفت: انتظار است شما اصحاب رسانه حامی ما باشید و در کنار یکدیگر هرگونه موفقیتی را از دشمن سلب کنیم و ایران اسلامی را به سمت قله موفقیت حرکت دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار