مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر:

رزم‌نوازان روح حماسی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند

سردار «غلام‌علی کفاش» با بیان این‌که فعالیت در حوزه رزم‌نوازی بسیار سخت است، گفت: انگیزه و علاقه باعث می‌شود که روح حماسی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران با اجرای موسیقی رزم‌نوازان نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شود.
کد خبر: ۳۱۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 11November 2018

فعالیت گروه رزم نوازان نیروهای مسلح، ارزشمند و همراه با معنویت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در جلسه هماهنگی دومین جشنواره «ترنم فتح» که با حضور نمایندگان یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح شامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره «ترنم فتح» با هدف آشنایی جامعه و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی، با بهره‌گیری از ظرفیت موزیک نیرو‌های مسلح در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که فعالیت در حوزه رزم‌نوازی بسیار سخت است، افزود: انگیزه و علاقه باعث می‌شود که روح حماسی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران با اجرای موسیقی رزم‌نوازان نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شود.

سردار کفاش با بیان این که یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح یکی از فعالیت‌های فرهنگی نیروی‌های مسلح است که در ۴۰ سال انقلاب ماندگار شد، تصریح کرد: گروه رزم‌نوازان بسیار تأثیر‌گذار و نوین است و شاهد آن هستیم که درهمایش‌ها و برنامه‌های باشکوه، گروه رزم‌نوازان مورد استقبال فراوانی از سوی مخاطبین قرار می‌گیرد.

وی به ارزشمند بودن دومین جشنواره «ترنم فتح» در آستانه جشن پیروزی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره و بر بومی‌سازی آثار و نوآوری و ابتکار تأکید کرد.

خاطرنشان می‌شود، جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، با رویکرد معرفی ظرفیت‌های موزیک نظامی بر پایه فرهنگ و هنر اسلامی، انقلابی، ملی و کهن ایران زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار