سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

نقش‌‌آفرینی بسیج در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب افزایش یافته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، حضور جوانان و بسیجیان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب بیشتر نیز شده است.
کد خبر: ۳۱۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ - 20November 2018

نقش‌‌آفرینی بسیج در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب بیشتر شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تجدید بیعت بسیجیان با امام راحل در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش جوانان در استمرار انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی کشور، اظهار داشت: امروز چکار کنیم که این حضور جوان مومن انقلابی پای کار را در عرصه‌های نقش آفرینی کشور داشته باشیم؟ علاوه بر این چگونه می‌توانیم در شرایط جنگ اقتصادی از طریق تعامل و همکاری با دولت به مردم کمک کنیم؟

وی در خصوص پیام حضور بسیجیان در صحنه‌های دفاع از انقلاب هم گفت: پیام حضور جوانان در عرصه‌های دفاع از انقلاب بیانگر آن است که نقش بسیج در این ۴۰ سال بعد از انقلاب نه تنها کاهش نیافته، بلکه هر سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، حضور جوانان و بسیجیان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب بیشتر نیز شده است.

سردار غیب پرور در ادامه با بیان اینکه این‌ها ریشه در واقعیات انقلاب دارد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با توجه به برخورداری از آرمان‌هایی که با فطرت جوانان سازگاری دارد، باعث شده تا هرساله شاهد افزایش تعداد بسیجیان باشیم.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار