توسط ستاد مردمی بزرگداشت "حماسه نادر"

نماهنگ "حماسه نادر" تولید شد+ دانلود صوت

تولید یک ترانه انقلابی با استفاده کامل از ظرفیت‌های بومی خارج از پایتخت همزمان با ایام شهادت شهید "نادر مهدوی" انجام شد.
کد خبر: ۳۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 25October 2014

نماهنگ

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، نماهنگ "حماسه نادر" به مناسبت بیست و هفتمین سالگشت حماسه شهید نادر مهدوی در شکست هیمنه آمریکا با همت ستاد مردمی بزرگداشت حماسه نادر متشکل از جمعی از جوانان و مجموعه های فعال فرهنگی استان بوشهر تولید و به مرحله پخش رسید.

این اثر را به لحاظ حماسی بودن، آهنگسازی و تنظیم مناسب، شعر قوی، خوانندگی منحصر بفرد و از همه مهمتر تولید تماماً بومی آن با بکارگیری هنرمندان استان بوشهر، می توان یکی از رویش های قوی هنر انقلابی دانست.

در سال های اخیر ورود گفتمان انقلاب اسلامی به تولیدات هنری نتایج پرثمری داشته که در حوزه موسیقی این اتفاق در گوشه و کنار میهن اسلامی در حال گسترش است.

سلسله تولیدات موسیقی انقلاب اسلامی توسط هنرمندان گمنام کشور شتاب  گرفته که نوید بخش آینده روشنی از تولیدات هنری انقلاب خواهد بود. در این بین تولید آثاری همچون ترانه حماسه نادر با استفاده کامل از ظرفیت های بومی یک استان می تواند الگوی مناسبی برای جوانان دوستدار هنر انقلابی در سایر نقاط کشور و خارج از پایتخت باشد.
 
ترانه حماسه نادر در همایشی تحت همین عنوان همزمان با ایام شهادت نادر مهدوی در بوشهر رونمایی شد.
بخش هایی از نماهنگ حماسه نادر نیز در مستند ویژه ” رو در رو با شیطان”  برنامه ثریا از طریق شبکه یک سیما پیش از این پخش شده است.
 
شعر آهنگ حماسه نادر توسط "دکتر منوچهر بایندری"، کار آهنگسازی و تنظیم را "اکبر ابراهیمی" و سروده آن را "ساسان نوذری" اجرا کرده است.
 
علاقمندان برای دانلود و مشاهده این اثر میتوانند بر روی لینک زیرکلیک نمایند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار