نماینده ولی فقیه در لرستان:

بسیج قادر است تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

آیت الله «سید احمد میرعمادی» گفت: بسیج قادراست تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و اثر بسیج به ذلت کشاندن استکبار جهانی و فراهم کردن زمینه نابودی اسرائیل است.
کد خبر: ۳۱۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 21November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با فرماندهان، مسئولان، کارکنان و جمعی از بسیجیان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل بسیج از الهامات و الطاف الهی است که بسیج در دل مردم جای دارد و به‌ عنوان یک‌نهاد مقدس و یکی از نعمت‌هایی بوده که خداوند به ما داده است.

وی گفت: از رشادت بسیجیان، در دوران دفاع مقدس، ایستادگی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، هدایت و فرماندهی‌شان در طول دوران پس از انقلاب کارنامه درخشانی از آنان وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه  بسیج امروز به‌عنوان بازوان قوی برای انقلاب اسلامی و ولایت به شمار می‌آید، گفت: باید چهره واقعی بسیج را نمایان کنیم که دراین چهل سال بسیج چه کرده که این‌چنین محبوبیت دارد و چه کرده که امروز خار چشم دشمنان شده است

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه بسیج در طول 40 سال تاکنون یک ‌نهاد کم‌هزینه ولی پرثمر بوده است، خاطرنشان کرد: بسیج سراسر برکت و خدمت بوده و خدماتش غیرقابل ‌شمارش است و سه خصوصیت اخلاص، از خود گذشتگی و ولایتمداری در بسیج وجود دارد که این سه خصلت این شجره طیبه را پر برکت کرده است.

وی تصریح کرد: هر چه از عمر پر برکت بسیج بگذرد آثار و برکاتش بیشتر می‌شود، همه مردم اذعان دارند که خدمات بسیج دوست‌داشتنی، دلپسند و دل‌نشین است و اولین اثر پر برکت بسیج رویکرد جوانان به معنویت است، که اثر کوچکی نیست.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: رویکرد جوانان به معنویت است که می‌توان به گردان‌های بسیج اشاره کرد، حضور در مساجد، نماز جمعه و جماعات، اعتکاف و پیاده‌روی اربعین نیز از دیگر اقدامات بسیج است.

 آیت الله میر عمادی با بیان اینکه پیروزی و غلبه بر دشمن متجاوز بعثی در دوران دفاع مقدس اوج ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان در دوران دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس خاک ایران اسلامی از لوث دشمن پاک شد که این کارنامه درخشان، قطور و ارزشمند بسیج بوده است.

وی عنوان کرد: حفظ ارزش‌ها در جامعه به وجود بسیج است، امروز اگر بسیج در جامعه نباشد، ارزش‌ها را پایمال و له می‌کنند و از ارزش‌ها خبری نیست و هرکجا بسیج وجود دارد ارزش‌ها برجسته و رعایت می‌شود و امروز بسیج حافظ ارزش‌های انقلابی و دینی است.

نماینده ولی فقیه به نقش بسیج در حفظ انقلاب و نظام اسلامی از خطرات و آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: هرگاه انقلاب را خطری تهدید کرد بسیجی‌ها سینه را سپر کردند، بسیجی خطر را به جان خرید تا انقلاب حفظ شد همان‌گونه که فتنه 88 را جمع کرد.

 آیت الله میر عمادی افزود: بسیج علی‌رغم حفظ ارزش‌ها، باورها، ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب با روحیه انقلابی با حفظ آرمان‌ها در طول این چهل سال یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه نبوده که بسیج مانع باشد بلکه همیشه یاری‌رسان بوده است و در طول این 40 سال بسیج درزمینهٔ کارآفرینی، ایجاد اشتغال، مسائل امنیتی، تأمین امنیت در انتخابات، پروژه‌های عمرانی یاری‌رسان بوده و خدمات بزرگی ارائه داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: بسیج هر کجا حاضر شد مردم را امیدوار کرد، بسیج روح امید و مقاومت ایجاد کرد و تاکنون ذلت نپذیرفته و گردن در مقابل زورگویان کج نکرده و ایستادگی و قدرت خود را حفظ کرد بنابراین هرکجا بسیج وارد می‌شود مردم امیدوار می‌شوند.

آیت الله میرعمادی بابیان اینکه هیچ تردیدی نیست که روح مقاومت به‌ وسیله بسیج در آحاد مردم سرایت می‌کند، گفت: روح مقاومت در خون مردم از طریق بسیج تداوم می‌یابد، نابود کردن گروهک‌های ضدانقلاب از کارهای بسیج بوده است.

وی با بیان اینکه داعش با تفکر بسیجی نابود شد، ادامه داد: در ایران بسیج در مقابل داعش ایستاد و آن‌ها نتوانستد ورود کنند، امروز بسیج الگوی مقاومت و بصیرت برای حزب‌الله لبنان، مبارزان سوری، فلسطینی، یمنی و حشد الشعبی است.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: خدمت دیگر بسیج امنیت و آرامش در جامعه است، بسیج بازوان قوی نیروی انتظامی است وامنیتی که وجود دارد مرهون تفکر بسیجی است، بسیج پیش برنده اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا است، خون شهدا را بسیجیان حفظ می‌کنند، آرمان شهدا را در دست گرفته و اگر بسیجیان نبودند نامی از شهدا نبود.

وی بابیان اینکه یادواره‌های شهدا با اخلاص و زحمات بسیجیان برگزار می‌شود عنوان کرد: امروز مقام معظم رهبری اهداف و ایده‌هایی دارد که پیش برنده اهداف بسیجی‌ها است، بسیج در زمینهٔ هسته‌ای، استقلال، پیشرفت و آبادانی حضور دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: بسیج کار را بدون نقص و عیب انجام می‌دهد، امروز هم اگر مشکل اقتصادی وجود دارد اگر به بسیج بسپارند مشکل اقتصادی را حل می‌کند همچنان که تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج قادراست تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند خاطرنشان کرد: اثر بسیج به ذلت کشاندن استکبار جهانی و فراهم کردن زمینه نابودی اسرائیل است، این فکر بسیجی خواب را از چشم استکبار جهانی و آمریکایی گرفت و آمریکا و استکبار جهانی را ذلیل کرد.

آیت‌الله میرعمادی افزود: حرف بسیج با مسئولان این است که استکبار جهانی شیطان و دنبال منافع است و باید به خودمان تکیه کنیم، بسیج یک قدرت جهانی را به ذلت و خاری کشانده که پرونده افتخار بسیج است، آنچه امروز بر ما لازم است تقویت و اشاعه تفکر بسیجی است؛ تفکر بسیجی را باید سرایت داده و در مقابل تفکرات انحرافی مقاومت کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار