علی‌اصغر جعفری:

جوانان در جشنواره فانوس با اعتقاد و دانش پیام‌های ارزشمند دفاع مقدس را منعکس کردند

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: جوانان در این جشنواره با اعتقاد، باور و دانش و بهره‌گیری از روش‌هایی متعالی هنر، پیام‌های ارزشمندی را از دل دفاع مقدس بیرون کشیده‌اند و با رسانه‌ها هنر منعکس کردند.
کد خبر: ۳۲۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ - 23November 2018

جوانان در جشنواره فانوس با اعتقاد و دانش پیام‌های ارزشمند دفاع مقدس را منعکس کردندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فانوس شامگاه جمعه ۲ آذرماه، با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

علی‌اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فانوس اظهار داشت: مایه‌خوشحالی است که دومین دوره جشنواره فانوس را در جوار شهدای هرمزگان برگزار می‌کنیم. مخصوصاً شهدای خلیج فارس که داغشان همواره در یاد مردم ایران خواهد بود.

وی افزود: در دومین جشنواره فانوس مفتخریم که سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام‌های جداگانه‌ای به این جشنواره ارسال کردند.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به حمایت‌های سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: حضور ایشان موج از فعالیت‌های مختلف در حوزه هنر و سینما را تدارک دیده که این جشنواره نیز مدیون این کمک و همیاری است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره دوم با رشد بیش از ۲۶۰ درصدی همراه است و به لحاظ کیفی نیز تپفیقاتی به همراه داشته است. جوانان در این جشنواره با اعتقاد، باور و دانش و بهره‌گیری از روش‌هایی متعالی هنر، پیام‌های ارزشمندی را از دل دفاع مقدس بیرون کشیده‌اند و با رسانه‌ها هنر منعکس کردند.

گفتنی است؛ سردار سرتیپ دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی‌اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، جواد قلی‌زاده دبیر، جلیل سامان کارگردان سینما احمد دهقان بازیگر، محمدعلی بهمنی شاعر، مصطفی محدثی‌خراسانی شاعر و جمعی از هنرمندان ۳۱ استان کشور در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار