«خاک شیرین» به تماشاخانه سرو رسید

نمایش خاک شیرین به کارگردانی علی برجی از فردا در «تماشاخانه سرو» اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ - 01December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایش خاک شیرین بر اساس نمایشنامه‌ای از حامد مکملی در «تماشاخانه سرو» به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

بهار ارجمند، محمد بی‌ریا، محمدرضا آزادفر، بهزاد رحمتی و محمودرضا فراهانی سهیل قاسم‌خانی، سلیمان مختاری، حسین دهنوی، محمدجواد مقصودی و سینا حسامی فربازیگران این نمایش هستند. این نمایش از یازدهم آذر ماه و پس از پایان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاترمقاومت از ساعت 19 پذیرای علاقمندان خواهد بود و محمودرضا فراهانی تهیه کنندگی این نمایش را برعهده خواهد داشت.

سهیل قاسم‌خانی و زیبا کاظمی دستیاران کارگردان، سلیمان مختاری مدیر صحنه، الهام متو منشی صحنه، جلال کاشانی طراح صحنه و نور این نمایش هستند.

علی برجی پیش از این نیز نمایش«6410» را اردیبهشت سال جاری براساس نمایشنامه‌ای از محسن عظیمی و با موضوع زندگی و اسارت شهید حسین لشکری در تماشاخانه سرو به روی صحنه برده بود.

«خاک شیرین» به تماشاخانه سرو رسید

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به عنوان تنها تماشاخانه تخصصی نمایش‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت در شهر تهران، در خیابان آیت‌الله طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح جنب ایستگاه مترو طالقانی واقع شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار