«گروگان» با موضوع قاچاق بین‌المللی به پیش تولید رسید

فیلم سینمایی «گروگان» این روز‌ها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می‌رود.
کد خبر: ۳۲۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ - 03December 2018

«گروگان» با موضوع قاچاق بین‌المللی به پیش تولید رسیدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی محمود دینی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده وارد مرحله پیش تولید شد.

فیلمبرداری «گروگان» در ایران و ترکیه انجام می‌شود و داستان این فیلم در رابطه عده اى از قاچاقچیان بین المللى است که با پشتیبانی گروهک‌های طالبان و داعش پس از کشتار دیپلمات هاى ایرانى در افغانستان از نوار مرزى شرق کشور براى انتقام از جمهورى اسلامى به اهالی یک روستا که درحال برگزارى مراسم عروسى هستند، حمله کرده و مراسم آنان را به جهنمى از آتش و خون تبدیل می‌کنند و به دنبال آن، تعدادى از مردم را نیز با خود به گروگان می‌برند و اعلام می‌کنند شرط آزادی آنان، رها کردن چند تن از قاچاقچیانى است که در یکی از زندان‌های ایران بازداشت هستند. آنان به دولت جمهوری اسلامی فشار می‌آورند که در صورت آزاد نکردن آن ها، تمامى گروگان‌ها را خواهند کشت.

گروه این روز‌ها در حال مذاکره با هنرمندان ایرانی و ترک برای همکاری در این اثر سینمایی است. طی روز‌های آتی و پس از قطعی شدن حضور هریک از افراد اطلاع رسانی انجام خواهد شد، برخی از لوکیشن‌های فیلم نیز تاکنون در تهران، و شهر‌های شرقی و غربی کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها