برگزاری همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی در جشنواره‌ تئار فجر

بیش از 100 هنرمند هنرهای نمایشی از استان‌های مختلف، مهمان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهند شد.
کد خبر: ۳۲۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 03December 2018

همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی در جشنواره‌ تئتار فجربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، 120 هنرمند (اعم از کارگردان، نمایشنامه نویس و بازیگر) از 21 آذر ماه 97 مهمان این جشنواره خواهند بود تا در همایش بزرگ هنرمندان تئاتر استان ها شرکت کنند.

«محمدمهدی خاتمی» مدیر برگزاری همایش استانی اظهار داشت: این 120 هنرمند عزیزانی هستند که نمایش های آنها در فجر استانی شرکت داشته و همگی جزو فعالین شهرهای خود هستند.

خاتمی ادادمه داد: با تدبیر نادر برهانی‌مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تصمیم گرفتیم طی همایشی از زحمات این هنرمندان قدردانی کنیم.

همچنین محمودرضا رحیمی مدیر بخش کارگاه های آموزشی توضیح داد: طی چهار روزی که این عزیزان مهمان ما خواهند بود چند کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد، موضوع این کلاس ها به فراخور تخصص هنرمندان در نظر گرفته شده و گردانندگان ورک شاپ ها نیز از اساتید مجرب غیر ایرانی و ایرانی خواهند بود که متعاقبا اسامی و طرح درس آنها اعلام خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: تلاش می کنیم تا با توجه به حضور 120 هنرمند تئاتر که در نوع خود کم نظیر است، دستاورد خوبی از این همایش حاصل شود.

سی‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا چهارم اسفند 1397 با دبیری نادر برهانی‌مرند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار