نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

ترویج فرهنگ صداقت و امانت‌داری باید در جامعه نهادینه شود

آیت‌الله «سید علی‌اصغر دستغیب» با بیان این‌که صداقت و امانت ۲ نکته مهم است، گفت: مشکلات هرجامعه‌ای از صداقت و امانت تأسی می‌گیرد و باید خود ملزم به ترویج این فرهنگ در جامعه باشیم.
کد خبر: ۳۲۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 05December 2018

ترویج فرهنگ صداقت و امانت داری باید در جامعه نهادینه شودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، آیت‌الله «سیدعلی اصغر دستغیب» امروز (چهارشنبه) در پنجمین جلسه عمومی هیئت امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز که با حضور شهردار، اعضاء شورای شهر و خیران برگزار شد، با قدردانی از توجه نیک‌اندیشان به امور خیر، اظهار داشت: ما مکتبی داریم که این مکتب، فرهنگ جامع با ابعاد بسیار گسترده دارد و دیگران اگر بهره‌ای دارند از این مکتب گرفته‌اند، حتی اگر به نام خودشان ثبت کرده باشند.

مدیرحوزه علمیه «رضویه» شیراز با بیان این‌که صداقت و امانت ۲ نکته مهم است، افزود: مشکلات هرجامعه‌ای از این‌ها تاسی می‌گیرد و باید خود را ملزم دانسته که اهل صدق و امانت‌داری باشیم و آن را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: گام نخست در فرهنگ اسلامی این است که همه چیز را از خدا بدانیم و هرکار خیر، هر انفاق و هر رسیدگی به کار دیگران و هر توفیقی، همه از خداست.

تولیت آستان مقدس «احمدی و محمدی (ع)» خاطرنشان کرد: تاکید اسلام، کمک به نیازمندان و نیز تکریم و مهربانی کردن به یکدیگر است و این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین خواستار ترویج فرهنگ رعایت حقوق و توجه به نظم در جامعه شد و گفت: سفارش‌های زیادی در مورد این فرهنگ‌های دینی شده است که امیدواریم بیش از پیش، نهادینه کردن آن در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار