سردار عراقی‌زاده مطرح کرد؛

حضور نمایندگان ۳۳ کشور در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی با حضور ۷۷ نفر از نمایندگان ۳۳ کشور در تهران برگزار شد که حضور این افراد با توجه به شرایط تحریمی و فشارهای آمریکا قابل توجه و ارزشمند است.
کد خبر: ۳۲۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ - 10December 2018

حضور نمایندگان ۳۳ کشور در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن عراقی‌زاده» رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح روز دوشنبه در دومین نشست هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: ایران اسلامی از ۲۰ سال گذشته در کمیته بین‌المللی طب نظامی به عنوان عضو ناظر حضور داشته است و از سال ۹۴ رسما به عضویت این کمیته درآمد.

وی افزود: این کمیته که ۱۰۷ کشور عضو آن هستند به فعالیت علمی مشغول است و هر دو سال یک‌بار کنگره علمی بزرگی را در سطح جهان برگزار می‌کند؛ همچنین در این فاصله در شش منطقه مهم جهان کنگره‌های منطقه‌ای را برگزار می‌کند.

سردار عراقی زاده گفت: ما در اجلاس قبلی پیشنهاد میزبانی ایران را دادیم که مورد قبول واقع شد و در همین رابطه به ۵۴ کشور عضو آسیا پاسیفیک دعوتنامه ارسال کردیم، که از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه این همایش منطقه‌ای در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این کنگره با حضور ۷۷ نفر از نمایندگان ۳۳ کشور در تهران برگزار شد که حضور این تعداد با توجه به شرایط تحریمی و فشار آمریکا قابل توجه و ارزشمند است. در این همایش سه سپهبد، هشت سرلشکر و ۲۰ سرتیپ شرکت کردند.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: همچنین در این همایش ۱۲ میزگرد و چهار نشست نخبگان برگزار شد و در آخرین روز این کنگره، مانور شیمیایی را در بیمارستان بقیه الله (عج) برگزار کردیم.

بنا بر این گزارش، دومین نشست هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار