سردار فتحی‌زاده در پاسخ به دفاع پرس عنوان کرد؛

رایزنی ناجا با دولت و مجلس در خصوص بودجه ۹۸

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: برای افزایش بودجه نیروی انتظامی، در حال رایزنی با دولت و مجلس هستیم.
کد خبر: ۳۲۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 11December 2018

رایزنی ناجا با دولت و مجلس در خصوص بودجه ۹۸به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه دومین دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان ناجا با بیان اینکه این دوره‌ها از سال‌های قبل در اولویت پلیس بوده است، اظهار داشت: مأموریت‌های پلیس بسیار حساس و دارای شرایط مختلف است و هدف از برگزاری این دوره‌ها آمادگی کارکنان در شرایط مختلف است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان ناجا باید بدانند که مأموریت‌های خود را در شرایط مختلف چگونه اجرا کنند، افزود: امروز کسانی که این دوره‌ها را می‌گذرانند، به‌عنوان مربی در استان‌های خود حضور می‌یابند و مهم‌ترین اهداف ما در این دوره، رضایت‌مندی مردم است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه آیا بودجه نیروی انتظامی افزایش داشته است، گفت: بودجه سال ۹۸ هنوز بسته نشده است و ما در حال رایزنی با دولت و مجلس در این زمینه هستیم.

سردار فتحی زاده افزود: با توجه به گسترش مأموریت‌های پلیس هرچه سرمایه گذاری در ناجا بیشتر شود، آثار آن در جامعه مشاهده و خدمات بهتری به مردم ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه شکایت از کدام پلیس‌ها بیشتر است، گفت: ارزیابی از رفتار پلیس به‌طور سالیانه در حال انجام است و خوشبختانه رضایت‌مندی مردم از پلیس بیشتر شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: طبیعتاً پلیس‌هایی که بیشتر با مردم در تماس هستند، گله‌مندی بیشتری از آن‌ها می‌شود و بیشتر شکایت‌های مردم، از پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس پیشگیری بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار