نامه بسیجی شهید حسین بدیقی (۲)/ به امید نماز خواندن در قدس

بسیجی شهید «حسین بدیقی» در این نامه خود آورده است:«به امید الله به زودی زود زیارت کربلا خواهیم رفت و به امید آن روزی که برویم در قدس نماز بخوانیم.»
کد خبر: ۳۲۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 21December 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «حسین بیدقی» در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۶۱ در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه بسیجی شهید حسین بدیقی (2)

تصویر متن نامه بسیجی شهید «حسین بیدقی»

نامه بسیجی شهید حسین بدیقی (2)

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم رب الشهدا و صدیقین

با درود فراوان بر، اما زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی؛ و با سلام بر تمامی مجروحین و معلولین و بازماندگان شهدا و امت بیدار و در صحنه خوب الله.

سلام علیکم: با سلام گرم بر تمام اهل خانواده امیدوار که حالتان خوب باشد اکنون که این نامه را می‌نویسم عصر جمعه است و در اتاق هستیم و صدای قرآن از بلندگو به گوشم می‌رسد و خلاصه اینجا محیطش آنقدر معنوی است، ولی ما (ناخوانا) و نه توانسته‌ایم برای اسلام و خدمت کنیم و نتوانستهایم برای شما خدمت کنیم خلاصه از تمام شما هم می‌خواهم که مرا حلال کنید.

اگر من در خانه از روی مهر و محبت شما و بچه‌ها را اذیت می‌کردم، قصدی نداشتم و امیدوار هستم که مرا حلال کنید. راستی شاید این نامه، نامه آخر من باشد، زیرا دیگر من تا برگشتن از عملیات ممکن است زنده باشم یا سعادت پیدا کرده باشم و به سوی معبودم بروم و بروم پیش حسن صنیع خانی و رضا چراغ علی‌ها، راستی به مادر حسین صبائی و منصوره خانوم و رضا چراغ علی برو در خانه شان و بگویید که من با اولین بعثی که روبرو شدم انتقام گل‌های پرپر شده شما را خواهم گرفت و از خدا تبارک و تعالی خواهان نابودی کافران در زمین هستیم.

راستی به حسن و شهلا و آقای تمجیدی و مادربزرگ و پدربزرگ (ناخوانا، خانم سلطان) سلام برسانید از طرف من و بگویید که ما را دعا کنند و بگویید که به امید الله به زودی زود زیارت کربلا خواهند رفت و به امید آن روزی که برویم در قدس نماز بخوانیم.

خداحافظ

حسین بدیقی

۱۳۶۱/۱۰/۲۵»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها