رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مطرح کرد:

اسامی روزهای هفته دفاع مقدس اعلام شد

چهارشنبه 3 مهرماه، روز عفاف و پاسداری است و در آن به نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳ - 18September 2013

اسامی روزهای هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس کشور در نشست خبری که به منظور تبیین اهداف، سیاست ها و برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار می شد، به بیان نامگذاری ایام هفته دفاع مقدس سال 92 پرداخت. اسامی روزهای هفته دفاع مقدس امسال به این شرح است:

یکشنبه 31 شهریور؛ روز اقتدار و صلابت است که رژه نیروهای مسلح در این روز انجام میشود.

دوشنبه اول مهر؛ روز دانشپژوهشی و دفاع ملی که همزمان با بازگشایی مدارس مراکز دانشگاهی و حوزوی میباشد. همچنین  توجه به پدافند غیرعامل از برنامههای این روز است.

سهشنبه 2 مهر؛ روز سربازی و پایمردی که با هدف توجه  به خدمت مقدس سربازی و دلاوریهای سربازان در مقابله با دشمن مورد توجه قرار گرفته است.

چهارشنبه 3 مهر؛ روز عفاف و پاسداری است و در آن به نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی پرداخته میشود.

پنجشنبه 4 مهر؛ روز ایثارگران و شهدا است و که گرامیداشت یاد شهدا و نکوداشت جانبازان، آزادگان و غبارروبی و عطرافشانی مزارمطهر شهدا در سراسر کشور از برنامههای این روز است.

جمعه 5 مهر؛ روز روحانیت، رزمندگان و ولایتمداری است و در آن وحدت نیروهای مسلح و پاسداشت حماسه عملیات ثامنالائمه (ع) که در این روز انجام شده بود، مورد توجه است.

شنبه 6 مهر؛ روز درسها و عبرتها از وقایع جنگ تحمیلی است که توجه به دریافت عبرتهای حاصل ازجنگ تحمیلی در این روز مد نظر قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار