برادر 6 شهید بانه‌ای:

نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد

نوزاد قادرخانزاده یکی از اعضای خانواده ای که 36 شهید تقدیم انقلاب کردند، گفت: حماسه 9 دی هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود چرا که نشان دادند همیشه پای نظام و انقلاب خواهند ایستاد.
کد خبر: ۳۲۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰ - 27March 2020

نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خوردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، سال 1388 شمسی، بی شک یکی از پرچالش ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

رقابت های جدی و شفاف نامزدها و مشارکت فراگیر مردم در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نشانگر افزایش اعتماد مردم به نظام سیاسی و در نتیجه، میزان بالای مشروعیت جمهوری اسلامی بود؛ اما طرح ادعای تقلب گسترده از سوی برخی نامزدها و پذیرش اولیه آن از جانب بخشی از هواداران آنها، این پدیده چشم گیر را به حاشیه راند؛ به ویژه هنگامی که با خروج از ساز و کارهای قانونی پیش بینی شده برای پیگیری تخلفات احتمالی، اعتراضات به عرصه خیابان های تهران کشیده شد و زمینه مناسبی را برای مانور تبلیغاتی رسانه های بیگانه فراهم ساخت.

حماسه 9 دی پاسخی غیرتمندانه از سوی مردم به دشمنان بود، این روز فرصت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برای پاس‌داشت ارزش ها و باورهای نظام و انقلاب است.

نوزاد قادرخانزاده یکی از اعضای خانواده ای که 36 شهید تقدیم انقلاب کردند، گفت: فتنه سال 88 از خارج کشور و برای براندازی نظام برنامه ریزی و طراحی شده بود اما مردم ایران اسلامی با حضور به موقع در صحنه درس بصیرت را به خوبی پس دادند.

وی گفت: دشمن از اوایل انقلاب در صدد ناامیدی مردم و ایجاد فاصله بین آنها و نظام بود، فتنه‌گران خیانت‌های بزرگی به کشور کردند که مردم آنها را نمی بخشند. 9 دی حرکتی خودجوش از طرف کسانی بود که متوجه شدند اصل نظام و انقلاب در خطر است و مشاهده کردند آنهایی که دم از حرکت به سمت اصلاح و دفاع از آرای مردم می زدند دروغی بیش نیستند.

این فرزند انقلابی گفت: حماسه 9 دی هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود چرا که مردم نشان دادند همیشه پای نظام و انقلاب خواهند ایستاد؛ همانطور که «پیشمرگانِ مجاهدِ کُرد» در سخت ترین سال های عمر انقلاب اسلامی، با جان و آبروی خود به یاری نظام اسلامی برخاستند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی‌ تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و موجب شد تاریخ انقلاب اسلامی متحول شود و دشمنان برای همیشه ناامید شوند و مردم متوجه شدند بنام صیانت از آرای مردم ارزش های اسلامی و انقلابی را نشانه گرفتند لذا 9 دی متعلق به همه وفادارن انقلاب و همه طیف ها و توده های مردم بوده است.

قادرخانزاده اضافه کرد: این حرکت پرشور مردم در خلق حماسه 9 دی موجب شد تا دشمنان برای همیشه فکر تسلط بر میهن اسلامی را از سر به دور کنند زیرا مردم همیشه در صحنه ثابت کردند که برای دفاع از نظام اسلامی و حفظ حرمت‌های انقلاب، با تمام وجود بر تعهد خود با امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی پایبند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها