معاون فرهنگی دادگستری کل استان تهران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیچیده‌تر شدن فتنه‌ها با افزایش عمر انقلاب/ آمادگی‌مان را مضاعف کنیم

حجت‌الاسلام محمدجواد فوادیان گفت: قطعاً فتنه از جهت امورات مادی و اقتصادی و فرهنگی نیز پیچیده‌تر خواهد بود و این ما هستیم که برای مقابله با آن باید آمادگیمان را مضاعف‌ کنیم.
کد خبر: ۳۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 30December 2018

حجت‌الاسلام محمدجواد فوادیان معاون فرهنگی دادگستری کل استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با بیان اینکه همواره در طول تاریخ فتنه برای نابودی اسلام توسط منافقین وجود داشته است، اظهار داشت: در مقابله با انقلاب اسلامی نیز از همان روزهای اول فتنه‌هایی به صورت نفاق خودش را نشان می‌داد.

وی گفت: فتنه چهره‌های متفاوتی دارد که به موازات پیشرفت اهداف انقلابی، دشمنی دشمنان مضاعف‌ می‌شود و چهره‌های نفاق و فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شود.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان تهران تاکید کرد: قطعاً فتنه‌ای که ما در آینده خواهیم داشت با توجه به برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی و شیاطینی که در منطقه همراهی او را دارند، مضاعف‌ خواهد شد و قطعاً فتنه مانند اهداف کافران تا نابودی اسلام ادامه خواهد داشت چون آن‌ها هدفی جز ازبین بردن تمام اسلام و اهداف اسلام و مجاهدین اسلام به چیز دیگری قانع نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام فوادیان افزود: قطعاً فتنه از جهت امورات مادی و اقتصادی و فرهنگی نیز پیچیده‌تر خواهد بود و این ما هستیم که برای مقابله با آن باید آمادگیمان را مضاعف‌ کنیم. چرا که هرچه پیش برویم قطعاً پیروزی متعلق به جبهه حق و اسلام خواهد بود لذا نباید خوف این را داشته باشیم که فتنه‌ها برای نابودی اسلام موثر خواهند بود، بلکه اینگونه نیست. قطعاٌ اسلام برای خود مدافعینی خواهد داشت و داشته است. با این همه خون شهدا هرگز فتنه‌گران موفقیتی نخواهند داشت با اینکه فتنه‌ها مضاعف‌تر و پیچیده‌تر خواهند شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها