مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

هیات‌های مذهبی نقش مهمی در ترویج ارزش‌های اسلامی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به نقش مهم هیات مذهبی در ترویج ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: سهم هیات مذهبی در برگزاری و تکریم مناسبت‌ها از همه دستگاه‌های اداری و اجرایی بالاتر است.
کد خبر: ۳۲۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 01January 2019

هیئت های مذهبی نقش مهمی در ترویج ارزش‌های اسلامی دارندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای هیات‌های مذهبی استان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اجتماع بصیرتی ۹ دی در سراسر ایران اسلامی، اظهار داشت: حماسه ۹ دی دارای پیام‌های بسیار بزرگی بود.

وی گفت: اجتماع با بصیرت ۹ دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب اسلامی و بیانگر این نکته بود که مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری از اسلام و ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و همواره در صحنه خواهند ماند.

سروستانی به نقش مهم هیات‌های مذهبی در ترویج ارزش‌های اسلامی و گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سهم هیات مذهبی در برگزاری و تکریم مناسبت‌ها از همه دستگاه‌های اداری و اجرایی بالاتر است.

این مسئول افزود: هیات‌های مذهبی همان‌طور که به عاشورا مقید هستند امروز هم باید پرچم انقلاب اسلامی را نگه دارند و با اقتدار از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار