برگزاری اجلاسیه ۵۶۲ شهیده استان کردستان در اردیبهشت ۹۸

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان گفت: اجلاسیه ۵۶۲ شهیده استان کردستان در ۸ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ - 01January 2019

برگزاری اجلاسیه ۵۶۲ شهیده استان کردستان در اردیبهشت ۹۸   /// عکس لحاظ شود//به گزارش دفاع پرس از کردستان، «لیلا آژیر» مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان امروز در نشست هماهنگی اجلاسیه ۵۲۶ شهیده استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امنیت حاکم بر کشور و فعالیت در سایه این امنیت به‌خاطر برکت خون شهدا و فداکاری خانواده‌های آنان است.

وی با تأکید بر اینکه ما به عنوان شهروندان ایرانی چه از گذشته تا به حال و آینده قدردان خون شهدا هستیم، افزود: این پاسداشت بدان خاطر است که شجره طیبه شهدا در تمام ادوار ریشه دوانده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با اعلام اینکه در آستانه ۴۰ سالگی و بلوغ انقلاب قرار داریم، تصریح کرد: در شرایطی که تحریم‌ها مطرح است باید پیامی را به دنیا صادر کنیم که ما همچنان در سنگر انقلاب بوده و کماکان مدافع ارزش‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: مادران با صیانت از این ارزش‌ها، آن‌ها را به فرزندان این مرز و بوم منتقل می‌سازند.

آژیر با ذکر اینکه زنان شاغل به‌دلیل اینکه در عرصه مسئولیت قرار دارند امانتدار حق‌الناس و امانت‌دار خون شهدا هستند، تاکید کرد: باید پاسداشت این امانت را به جای آورد.

وی با اذعان به اینکه تمام بودجه این اجلاس تأمین شده است، عنوان کرد: در سلسله برنامه‌های این اجلاس بیش از ۵۰ مورد تجلیل، ۱۰ یادواره شهدا، بیش از ۱۰۰ مسابقه، نشست‌های تخصصی، برنامه‌های تلویزیونی، چاپ پوستر، همایش ورزشی و فرهنگی، المپیادها، دیدار با خانواده شهدا، چاپ ۳ عنوان کتاب، غبار روبی شهدا، ۴ نمایشگاه، ۵ نمایشگاه صنایع دستی تحت نظارت کنگره ۵۴۰۰ شهید برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با بیان اینکه اعتبار اجلاسیه و اعتبار کنگره از محل اعتبارات فرهنگی هر دستگاه باید تأمین شود، تأکید کرد: تمام ادارات ملزم به همکاری و مکلف به تأمین بودجه کنگره از محل بودجه فرهنگی خود هستند.

این مسئول با ذکر اینکه ما به عنوان یکی از استان‌های درگیر در جنگ نسبت به سایر استان‌ها شرایط ویژه‌تری داریم، خاطرنشان کرد: استان کردستان و سایر استان‌های درگیر جنگ باید در حد سهمی که شهدا در زمان جنگ ادا کرده‌اند، ما نیز باید دینمان را ادا کنیم.

آژیر با اشاره به اینکه اجلاسیه ۵۶۲ شهیده استان کردستان در ۸ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود، یادآور شد: امید است بتوان در قالب این اجلاسیه، نقش تأثیرگذار بانوان در عرصه دفاع مقدس را بیشتر نمایان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار