دبیران علمی و اجرایی جشنواره «جایزه ملی سرو» انتخاب شدند

با حکم رییس شورای سیاستگذاری «جایزه ملی سرو»، محمدرضا سنگری و ساسان والی‌زاده به ترتیب به عنوان دبیر علمی و اجرایی جشنواره جایزه ملی سرو انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۲۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ - 02January 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، با حکم رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرو، دکتر محمدرضا سنگری و دکتر ساسان والی زاده به ترتیب به عنوان دبیر علمی و اجرایی جشنواره جایزه ملی سرو انتخاب شدند.

با حکم دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرو، دکتر محمدرضا سنگری و دکتر ساسان والی زاده به ترتیب به عنوان دبیران علمی و اجرایی جشنواره جایزه ملی سرو انتخاب شدند.

«جایزه ملی سرو» همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کتاب های برتر از میان برگزیدگان همه جشنواره های ملی کتاب از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اهداء می شود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همراهی تعدادی از دستگاه های فرهنگی این جشنواره را در محل موزه و به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد.

تاکنون 226 دوره جایزه در قالب 20 جشنواره ملی کتاب از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف برگزار شده که قرار است در این جشنواره به برگزیده برگزیدگان 40 سال کتاب انقلاب اسلامی جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار