فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

دشمنان ما یک جنگ بی‌نظیر روانی به راه انداخته‌اند

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: دشمنان ما یک جنگ بی‌نظیر روانی به راه‌انداخته‌اند و شب و روز به همه شئونات ما شلیک می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ - 10January 2019

دشمنان ما یک جنگ بی‌نظیر روانی به راه ‌انداخته اندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» امروز پنجشنبه (20 دیماه) در دومین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان، اظهار داشت: امام راحل همه دین‌ها را زنده و احیا کرد و کاری بسیار موثر و جذابیت را به تنوع فکر و اندیشه شروع کرد.

وی گفت: دشمنان ما حدود سه سال منتظر بودند که انقلاب اسلامی را جمع کنند و وعده‌های سنگین رسانه‌ای می‌دادند و امام راحل با یک جمله کوتاه و رسانه‌ای فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند» و اولین بار بود که این جمله بیان شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان در میان همه سختی‌ها، جنگ‌های نرم، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی بسیار سنگینی در حال گذر است، افزود: چهل سالگی انقلاب به پایان می‌رسد و به فرموده مقام معظم رهبری پس از 40 سال وارد بلوغ تمدن سازی می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه آزادی بیان در حال نهادینه شدن است و هزینه هایی نیز دارد، بیان کرد: در طول این چهل سال فراز و فرود بسیاری داشته ایم؛ بعد از 40 سال حدود 275 رسانه صوتی و تصویری با حمایت غربی‌ها و صهیونیست‌ها دائما علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کار می‌کنند، یک بخش رسانه این است که حجاب زنان را هدف قرار داده و ماموریت شان این است که کشف حجاب را داشته باشند.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه دشمنان ما یک جنگ بی‌نظیر روانی به راه‌انداخته اند و شب و روز به همه شئونات ما شلیک می‌کنند و مقام معظم رهبری فرمودند این یک شبیخون فرهنگی است، خاطر نشان کرد: این یک جنگ بی‌سابقه روانی و رسانه‌ای است و می‌خواهد بشارت دهد به اینکه انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار و نافذ است چرا که اگر پیاممان بی اثر و نافذ نبود نیازی به این همه هجمه و هزینه نبود.

این مسوول اظهار داشت: گفتمان مقاومت که رسانه‌ای است و بیداری اسلامی تک صدایی که قبلا در اختیار خبرگزاری‌های صهیونیست بود به هم ریخت.

وی گفت: در گذشته رسانه‌های غربی حاکم بر کل جامعه بودند، انقلاب اسلامی این حاکمیت، سیطره و سلطه را شکست و شکاف و شکست در حاکمیت غربی وارد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان رسانه های کشور را  مردمی دانست وافزود: حدود 300 تا 400 روزنامه در داخل داریم با سلایق مختلف، تیتر روزنامه‌ها متفاوت است که نماد آزادی بیان در امر رسانه بوده و امری بی نظیر است.

سردار کشکولی با بیان اینکه تعداد خبرگزاری‌ها با سلایق و ذائقه‌های سیاسی و فرهنگی 42 برابر شده است، عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی زن در رسانه فقط یک کالا بود و دارای جذابیت جنسی و زن را به پست‌ترین جایگاه رسانده بودند ولی امروز هزار و 500 تا رسانه با مدیر مسئولی بانوان درکشور داریم که جهش استثنایی است و به عنوان عنصر اثرگذار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مطرح است.

وی تصریح کرد: جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی، جنگ با مردم است و در فضای عملیات روانی و جنگ رسانه ای خواص کم اثر می‌گیرند و بیشتر به دنبال این است عوام را تحت تاثیر قرار دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مردم  ایران را از خواص بصیرتر، آگاه‌تر و بیدارتردانست و تصریح کرد: نوع هوشمندی، بصیرتی و فکری مردم ما خیلی بالا است و خیلی جاها خیلی هوشمندتر از خواص هستند، بخش زیادی از کار رسانه‌ای این است که رعب و وحشت ایجاد کنند.

سردار کشکولی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا که سبب می‌شود تمدن ضد بشری آمریکا سرعت سقوطش بیشتر شود سال گذشته گفت می‌خواهم ایران را  جمع و براندازی کنم این کلمه فقط برای این بود که وحشت ایجاد کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت:  هر کسی می‌خواهد خدمتگزار مردم باشد باید التزام به وطن پرستی، مردم دوستی و اسلام خواهی داشته و هر کسی که بخواهد کار کند اول صحنه کارزار را درک کند و سازماندهی برای پاسخ به شبهات داشته باشد.

وی از آمادگی برای تشکیل اتاق اندیشه ورزی با حضور اصحاب رسانه خبر داد و ادامه داد: مردم سالاری حق است و مردم باید مطالبه‌گر باشند و باید مردم را رشد داد و رسانه باید از اسلام و ارزشها دفاع کند.

سردار کشکولی در پایان گفت: طلیعه تمدن سازی ما خیلی وقت است که شروع شده و بلوغ تمدن سازی ما پس ازچهل سال از پیروزی انقلاب در حال شکل گیری است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار