رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی فارس:

هجمه دشمنان را باید با اتحاد و همدلی خنثی کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا دیلم» با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که میان طوایف و قومیت‌ها اختلاف بیندازند، گفت: ما باید با اتحاد و همدلی هجمه دشمنان را خنثی کنیم.
کد خبر: ۳۲۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ - 10January 2019

باید با اتحاد و همدلی هجمه دشمنان را خنثی كنیمبه گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا دیلم» رئیس عقیدتی ـ. سیاسی فرماندهی انتظامی فارس امروز (پنجشنبه) ۲۰ دی‌ماه در جلسه شورای تحلیل سیاسی ویژه منطقه پنج در شهرستان ممسنی که با حضور روسای عقیدتی و سیاسی شهرستان‌های «ممسنی، فراشبند، رستم، فیروزآباد» و اعضای شورای تأمین برگزار شد، گفت: هدف از این جلسه برسی آسیب‌ها و چالش‌ها، شناسایی راهکار‌ها و مقابله با تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: کشور ایران دارای طایفه و قوم‌های مختلفی است و دشمنان به دنبال این هستند که بین طوایف و قوم‌ها اختلاف بیندازند و ما باید با اتحاد و همدلی هجمه دشمنان را خنثی کنیم.

دیلم گفت: باید ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان‌ها را شناسایی و با مدیریت، اندیشه و اتحاد و همدلی این ظرفیت‌ها را به فرصت تبدیل کنیم چرا که این موضوع باعث رشد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی نیز در ادامه این جلسه وضعیت سیاسی، اجتماعی، جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان و فرصت‌ها و چالش‌های موجود را تشریح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار