در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

«نفوذ در ایران» و «فرزندان مسجد» در بازار نشر/ 2 کتاب جدید از شهید هادی منتشر شد

مدیر مسوول انتشارات شهید ابراهیم هادی از انتشار 2 کتاب جدید «نفوذ در ایران» و «فرزندان مسجد» خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ - 14January 2019

«محسن عمادی» رئیس موسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از انتشار کتاب‌های «نفوذ در ایران» و «فرزندان مسجد» خبر داد و اظهار داشت: «نفوذ در ایران» کتابی است که به موضوع انگلیس در ایران پرداخته و در این کتاب از 400 سال جاسوسی انگلیس در ایران روایت شده است.

وی گفت: در این کتاب ده داستان از مستر همفر جاسوس انگلیسی و قحطی بزرگ ایران تا انتخاب رضاشاه و محمدرضا پهلوی ادامه دارد و به فتنه 88 ختم می‌شود. «نفوذ در ایران» به سبک داستان نوشته شده و البته مبتنی بر اسناد است. در هر داستان منابع مورد اشاره ذکر شده است.

«نفوذ در ایران» و «فرزندان مسجد» در بازار نشر/ 2 کتاب جدید از شهید هادی منتشر شد

عمادی افزود: کتاب «نفوذ در ایران» در 96 صفحه و به طور مصور با قیمت 8500 تومان چاپ و وارد بازار نشر شده که امیدواریم مورد توجه علاقمندان قرار گیرد.

رئیس موسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی درباره کتاب «فرزندان مسجد» نیز عنوان کرد: این کتاب در 40 روایت به کار فرهنگی در مساجد پرداخته است. در هر قسمت از این کتاب مثلاً به مباحث جذب نیرو، برنامه‌های ورزشی و فعالیت‌های هنری پرداخته‌ایم که در هر قسمت یک شهید که آن کار را خیلی قشنگ انجام می‌داده را معرفی کرده‌ایم.

«نفوذ در ایران» و «فرزندان مسجد» در بازار نشر/ 2 کتاب جدید از شهید هادی منتشر شد

عمادی خاطرنشان کرد: 40 شهید در این کتاب معرفی شده که اکثر این بچه‌ها، بچه‌های شهرستان‌های مختلف کشورمان هستند که در مساجد محله خودشان فعالیت داشته‌اند. این کتاب در 142 صفحه به طور مصور و با قیمت 9500 تومان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار