دستگیری 3سارق و مالخر خودرو در غرب استان تهران

سارق حرفه ای که با پرسه زدن در خیابان ها و کوچه های در شهرستان شهریار غرب استان تهران و شهرک های اقماری آن با سرقت خودرو،آنها را در نسیم شهر اوراق کرده و به فروش می رساند پس از دستگیری به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۳۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ - 02November 2014

دستگیری 3سارق و مالخر خودرو در غرب استان تهران

به گزارش دفاع پرس، سرهنگ"منصور خدادادی" رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: درپی ارسال یک فقره پرونده عدم صلاحیت از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در خصوص دستگیری یک سارق سابقه دار به نام"م-ز"28 ساله،اهل تهران و ساکن نسیم شهر و کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه توسط پلیس آگاهی بهارستان،باتوجه به اینکه محل وقوع بزه در شهریار بوده به همین خاطر پرونده به همراه متهم به دادسرای شهریار تحویل و برابر دستور مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران بیان داشت: با توجه به افزایش سرقت خودروی پراید و رصد پرونده های کشف و اینکه پرایدهای مسروقه در محدوده کلانتری 11 مرکزی شهریار،14 شاهدشهر،22 صباشهر و17 نصیرآباد بعد از گذشت یک روز به صورت بلاصاحب و اوراقی در نسیم شهر و حوالی اتوبان ساوه کشف می شد و با توجه به سوابق متهم، محل سکونت و شیوه و شگرد و محل سرقت و کشف پراید مسروقه، متهم در اختیار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:در بازجویی های صورت گرفته،متهم به سرقت 20 دستگاه خودروی پراید در شهرستان شهریار و انتقال و اوراق آنها در حوالی نسیم شهر اعتراف کرده گفت که وسایل، لوازم و قطعات خودروهای مسروقه را به دو مالخر در نسیم شهر فروخته و با پول آن اقدام به تهیه و استعمال موادمخدر از نوع شیشه می کرده که با شناسایی مالباختگان و اخذ نیابت قضایی با همکاری سارق، دو مالخر در نسیم شهر بهارستان دستگیر شدند.
 
به گفته وی، مالخران در بازجویی های پلیس اعتراف کردند با خرید اموال مسروقه از جمله کپسول سی ان جی،باطری،جک و زاپاس آنها را به فروش می رسانده که با تکمیل پرونده مالخران به دادسرای شهریار معرفی و هر سه متهم برابر دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار با قرار مناسب روانه زندان شدند.
 
سرهنگ خدادادی تصریح کرد: متهم با پرسه زدن در خیابانها و کوچه های شهرستان شهریار و شهرک های اقماری وسرقت خودروی پراید و انتقال آنها به حوالی اتوبان ساوه و نسیم شهر به اوراق آنها می پرداخت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها