آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

پیوند مردم بوشهر با ولایت و دینداری ناگسستنی است

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری گفت: تهیه تولیدات فاخر توسط صداوسیمای مرکز بوشهر می‌تواند نقشه دشمن را خنثی کند آن هم در استان بوشهر که پیوند مردم با ولایت و دینداری ناگسستنی است.
کد خبر: ۳۲۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ - 20January 2019

پیوند مردم بوشهر با ولایت و دینداری ناگسستنی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در آیین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز بوشهر با قدردانی از تلاش و خدمات صدا و سیما در مقابله با ترفندهای دشمنان به شرایط قبل از انقلاب پرداخت و اظهار داشت: دشمنی علیه اسلام و انقلاب در 40 سال گذشته تشدید یافته و در سال‌های اخیر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان افزایش یافته است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دو سال اخیر شاهد جریانی از سوی دشمن هستیم خاطرنشان کرد: دشمنان در راستای نشان دادن مقبولیت خود زندگی در غرب را به جامعه عرضه می‌کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود دست یابند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی از تلاش صدا و سیما در راستای مقابله با ترفندهای دشمنان تصریح کرد: تهیه تولیدات فاخر توسط صداوسیمای مرکز بوشهر می‌تواند نقشه دشمن را خنثی کند آن هم در استان بوشهر که پیوند مردم با ولایت و دینداری ناگسستنی است.

 حسینی‌بوشهری با تاکید بر اقتدار نظام اسلامی ایران گفت: در اوایل انقلاب امکانات چندانی نبود و با دست خالی به جنگ دشمن می‌رفتیم، اما امروز می‌توانیم با قدرت با آنها مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی مستحکم و پایدار است متذکر شد: دشمنان برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی از همه راه وارد می‌شوند که تقویت فرهنگ‌ اسلامی و ولایت‌مداری در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان می‌تواند آنان را در اهدافشان ناکام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار